Vanita d'r bespiering.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rianne1987

Re: Vanita d'r bespiering.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 15:17

Dank jullie wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:58

Ze ziet er inderdaad goed uit, maar als ik (in je profiel) de foto's van juni 2006 en van nu met elkaar vergelijk, is ze wel iets afgevallen, maar heb ik het idee alsof er juist MINDER bespiering op zit...

Erg lastig te beoordelen vanaf een foto natuurlijk, en het kan ook aan de schaduwval liggen, maar de foto's van juni 2006 geven me een meer bespierde indruk.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:49

Hypofocus schreef:
Ze ziet er inderdaad goed uit, maar als ik (in je profiel) de foto's van juni 2006 en van nu met elkaar vergelijk, is ze wel iets afgevallen, maar heb ik het idee alsof er juist MINDER bespiering op zit...

Erg lastig te beoordelen vanaf een foto natuurlijk, en het kan ook aan de schaduwval liggen, maar de foto's van juni 2006 geven me een meer bespierde indruk.

Het klopt dat ze in die tijd iets af is gevallen maar ik vind haar nu toch wel gespierder. Of het aan de schaduwval ligt op de foto weet ik niet want daar heb ik echt helemaal geen verstand van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:08

Heel knap dat je haar zo lekker hebt laten werken en zo'n mooi resultaat met het afvallen hebt behaald. Ik weet hoe lastig het is, die van mij wordt al dik als ze gras ziet.

Zoals ik al zei; het is moeilijk om vanaf een foto te beoordelen. Jij ziet 'r natuurlijk iedere dag. En in een 3D plaatje (wat je zelf dus ziet met je hoofd) zie je veel meer dan de 2D foto die we hier in je profiel zien. Dus ik geloof je direct als ze gespierder is geworden. De lichtinval op de beide foto's zal gewoon net iets anders zijn. Lachen

Ze ziet er gewoon goed uit, dat telt.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 09:58

Hypofocus schreef:
Heel knap dat je haar zo lekker hebt laten werken en zo'n mooi resultaat met het afvallen hebt behaald. Ik weet hoe lastig het is, die van mij wordt al dik als ze gras ziet.

Zoals ik al zei; het is moeilijk om vanaf een foto te beoordelen. Jij ziet 'r natuurlijk iedere dag. En in een 3D plaatje (wat je zelf dus ziet met je hoofd) zie je veel meer dan de 2D foto die we hier in je profiel zien. Dus ik geloof je direct als ze gespierder is geworden. De lichtinval op de beide foto's zal gewoon net iets anders zijn. Lachen

Ze ziet er gewoon goed uit, dat telt.

Thanks! Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:24

Een mooi boogje erbij een het plaatje is af!
Maar helaas ik ken het verhaal van de boetdeken. Maar ze ziet er echt super uit zo aan het einde van het seizoen!

tikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:59

super veel beter!!!

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:40

Hypofocus schreef:
Ja dat vind ik ook!
Ik moet zeggen, ik vind haar in sportconditie, ziet er erg goed uit! Glimt ook mooi.
Als je voro de keuring zou gaan, zou ik haar liever zien zoals een tijd geleden Knipoog

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:36

ik vind haar er goed uit zien, zo zag Moon dr buik er ook uit. voor mn vakantie Bloos