Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hypofocus schreef:Ze ziet er inderdaad goed uit, maar als ik (in je profiel) de foto's van juni 2006 en van nu met elkaar vergelijk, is ze wel iets afgevallen, maar heb ik het idee alsof er juist MINDER bespiering op zit...
Erg lastig te beoordelen vanaf een foto natuurlijk, en het kan ook aan de schaduwval liggen, maar de foto's van juni 2006 geven me een meer bespierde indruk.

Hypofocus schreef:Heel knap dat je haar zo lekker hebt laten werken en zo'n mooi resultaat met het afvallen hebt behaald. Ik weet hoe lastig het is, die van mij wordt al dik als ze gras ziet.
Zoals ik al zei; het is moeilijk om vanaf een foto te beoordelen. Jij ziet 'r natuurlijk iedere dag. En in een 3D plaatje (wat je zelf dus ziet met je hoofd) zie je veel meer dan de 2D foto die we hier in je profiel zien. Dus ik geloof je direct als ze gespierder is geworden. De lichtinval op de beide foto's zal gewoon net iets anders zijn.
Ze ziet er gewoon goed uit, dat telt.

Hypofocus schreef:Ja dat vind ik ook!Ze ziet er inderdaad goed uit, maar als ik (in je profiel) de foto's van juni 2006 en van nu met elkaar vergelijk, is ze wel iets afgevallen, maar heb ik het idee alsof er juist MINDER bespiering op zit...