Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jillyken schreef:Bella schreef:Noor had altijd minikolletje. Fotos staan wel in mn profiel geloof ik. Verder heeft Sas een aantal stekelharig-achtig wittige haren op dr hoofd, maar niet echt een duidelijke aftekening.
Moet zeggen dat, ondanks dat het niet gewenst is (niet mogen is volgens mij niet aan de orde), ik het toch erg bijzonder vind!!
@Jilly: Is Hayco nu trouwens niet rodblakke??
Als ik met Hayco naar de keuring zou gaan weet ik nu al dat hij slechte punten zou krijgen, hebben ze eens iets om een van onze hengsten te pakken...
En Hayco is echt een toverbal nu, eerst ros in manen + staart, zwart kwam in staart, daarna ook in manen. Nu zijn ze geknipt en zat er dus ook zwart achtig bovenaan, wat nu weer ros is gewordenmaar laat ons stellen dat het een gewone isabel is

)

roosje84 schreef:het valt me op dat best veel fjorden een aftekening hebben
Heeft niemand een fjord met een vlek ergens anders dan op het hoofd
_Cassandra_ schreef:Oxbow heeft een donkere vlek op zijn rug. Behoord dit dan ook bij een aftekening?
http://i7.photobucket.com/albums/y281/oxbow/vlek.jpg

. Het is nu een beetje om / om de 1 heeft foto's weggezet en de ander een link 
.
( bruine vlek op zijn rug, vlak bij zijn kont, link naar foto staat paar berichtjes terug
)