We rijden western.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vond het zo erg voor je dat je haar moest laten gaan...

Ullwinn schreef:KimIk vond het zo erg voor je dat je haar moest laten gaan...
Maar Aran lijkt heel veel op haar! Dat moet je vast goed doen

Yinka schreef:
@ Sabbel Ik vind jou fjorden zo gaaf
Vjellko schreef:Arin is echt zoet zeg
) maar nu ben ik blij dat ze van mij is.

.
.

Medousa schreef:@Sabbel:
mooie mooie mooie gewedlige fjord

Citaat:Sabbel
Hihi, dankjewel!!
@ Amber_; ik dacht dat Bo al gedekt was, maar nog niet dus. Wel leuk hoor! Ik hoop dat Ravina volgend jaar ook aan de beurt is.![]()
Ik las op FjordenWereld dat Tsjerk niet haalbaar was, jammer hoor. Ik vind hem echt geweldig!! Wat is Bo's afstammeling?
Jammer he van Tjserk, Ik baal ook nog heel erg hoor ! Maar je weet maar nooit (Over 2 jaar ofso
) Jammer genoeg weet ik van Bo niks... Alleen dat ze in Zeeland geboren is.

.

zo zie je maar dat toch elke fjord anders is
] en kasper is gewoon een superfjord! hij heeft vroeger wedstrijden gedressuurd en gesprongen.. vooral springen vind hij erg leuk en dat doen we ook geregeld.. ik rijd eigenlijk altijd buiten met hem omdat hij dat gewoon het leukste vind, kan hij zich lekker uitleven!
wel vind hij het leuk om er tussenuit te gaan, maar ook dan doet hij niks verkeerd en stopt ie aan het einde van het pad

Ik rijd/ verzorg vooral Bidonja, een 6-jarige merrie van Haugguten, en haar hengstveulen Hayco (v.Hildar) van dit jaar wordt van mij 

)
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat jullie niet naar Tsjerk konden!! Veel succes maar vast voor de volgende keer. 
Ik kan zelf ook niet wachten om mijn merrie door hem te laten dekken, maarja tis natuurlijk niet naast de deur enzo... nog eventjes geduld dus. Ik ga binnenkort waarschijnlijk wel nog een keer bij hem kijken, even zien hoe hij loopt als het niet heeft gesneeuwd en het niet vriest.
(En natuurlijk ook even stiekem Vasco bewonderen). 

wow zeg, wat een krachtige kop, echt mooi!
gisteren alweer een half jaar geleden... extra moeilijk even dan