Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben zó blij voor je en ben erg benieuwd naar Tordis!
Tordis02 schreef:Ik kan gewoon niet meer stoppen met huilen, ik ben totáál geëmotioneerd. Nooit gedacht dat deze dag zou komen. Beter dan dit wordt het niet meer
Tordis02 schreef:Laibadji schreef:Haar naam is Frans![]()
Veel plezier met je fjordenmeisje! Uit ervaring weet ik dat je er heel veel plezier mee zal beleven. Fjorden zijn top!

[/quote
maar het is Frans Divine (je spreekt het uit zoals je het leest) het betekent goddelijk.
het is inderdaad ook een Engels woord!
Laibadji schreef:Sorry wil nu niet te belerend overkomen
maar het is Frans Divine (je spreekt het uit zoals je het leest) het betekent goddelijk.
Ik dacht dat het uit het Frans kwam, maar in het Engels ook gewoon gebruikt wordt? (zoals onze paraplu, zeg maar)
Tordis02 schreef:Laibadji schreef:Sorry wil nu niet te belerend overkomen
Oh dat geeft helemaal niet hoor, kan ik best hebbenIk dacht dat het uit het Frans kwam, maar in het Engels ook gewoon gebruikt wordt? (zoals onze paraplu, zeg maar)
Laibadji schreef:Aangezien haar naam Divine du Schax is ga ik er vanuit dat Divine Frans is omdat de rest ook Frans. Denk niet dat ze de 2talen gaan mengen. En aangezien ze uit België komt ligt de link naar de Frans ook. Is ze in Franstalig België gefokt?
Maar hé what's in a name! Jij hebt jouw toppertje gevonden en dat is veel belangrijker! Trouwens jouw Noorse naam is ook heel leuk gevonden en past bij haar! X
Gisteren vond ik ineens dat ze niet zo lekker liep, dus met haar gestapt en haar benen gekoeld. Vanmorgen stond ze ineens op stal (normaal staat ze 24/7 buiten) en bij navraag bleek ze te zijn geschrokken van de sproeier op het land van de boer naast haar wei. Ze is dwars door de draad de wei van drie andere paarden in gerend, die haar niet bepaald met open armen ontvingen.. Gelukkig niets aan overgehouden en de staleigenaar heeft haar op stal gezet, omdat ze iedere keer dat de sproeier voorbij kwam weer door het draad probeerde te komen. Ze liep vandaag gelukkig al wel beter dan gisteren, dus hopelijk was het niets en is ze met een paar dagen rust en koelen weer helemaal de oude. En hopelijk gaat die hengstigheid over, man man, waarom heb ik geen ruin gekocht?

Vandaag wat grondwerk gedaan en gelongeerd.