Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marjoow schreef:Is er hier toevallig iemand die met een trailer uit Woudenberg komt? Ik wil graag mee rijden met de dressuur clinic maar onze auto mag maar max. 1100 kg trekken en papa wilt er dus geen trailer achter hangen. Ik heb ook geen trailer.
Ik zoek dus eigenlijk iemand die (uiteraard tegen betaling) met trailer wilt rijden? Winston is super braaf op de trailer en kan er ook gerust een tijd op staan als dit nodig is in ermelo.
mvdbijl schreef:Marjoow schreef:Is er hier toevallig iemand die met een trailer uit Woudenberg komt? Ik wil graag mee rijden met de dressuur clinic maar onze auto mag maar max. 1100 kg trekken en papa wilt er dus geen trailer achter hangen. Ik heb ook geen trailer.
Ik zoek dus eigenlijk iemand die (uiteraard tegen betaling) met trailer wilt rijden? Winston is super braaf op de trailer en kan er ook gerust een tijd op staan als dit nodig is in ermelo.
Je zou misschien met ons mee kunnen rijden maar wij gaan wel de hele dag. Zal even overleggen.
Weet alleen nog niet met welke clinic en of ik beide fjorden meeneem..moeilijk keuzes keuzes!
Het ligt er wel een beetje aan hoe de dag gepland is en of we wel genoeg tijd tussen zit.. Cirrie en ik hebben er iig heul veul zin in