evelien_89 schreef:er zijn ook maneges die ex les ponies verkopen, ook vaak als de ponies nog wel een goede leeftijd hebben en niet oud en afgedaan zijn. vaak als extra inkomsten bron een beetje handel erbij. zitten vaak ponies bij die juist voor jou wensen heel erg geschikt kunnen zijn. de dus echte bomproof kinderponies. en je kunt ze vaak met garantie kopen van niet goed geld terug.
Let er wel op dat jou moeder verantwoordelijk is voor welke schade dan ook en dat jullie als je geen instructeurs diploma hebben ook niet verzekerd zijn hiervoor. jij kan die sowieso pas halen vanaf je 16de dus jij bent al helemaal niet verzekerd voor het leiden van ritjes met kindertjes.
er zijn fjorden die nooit een stap verkeerd zullen zetten en het geknuffel en geprut van kinderen geweldig vinden maar er zijn ook zker veel fjorden die hier juist niets van willen weten en ook behoorlijk hun kont in de krib kunnen gooien en dan zijn ze zeeeeer sterk en niet snel te overtuigen om toch te luisteren.
ook is mijn ervaring dat veel kleine kinderen het formaat van een fjord te groot en overheersend vinden en dus eng en liever een formaatje grote shet of misschien met kruising welsh veel leuker vinden.
hallo
ja ik snap wat je bedoeld met dat 16 pony ritjes maar ik bedoelde meer met de pony & kinderen lopen (als ik er rijden heb gezet sorry)
en ik heb een jonge shetlander dus als ze bang zijn voor "de grote" mogen ze (samen met mij) met die kleine
dankje