Ben ik te groot/zwaar voor fjord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: Ben ik te groot/zwaar voor fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 14:22

Ik heb een proefrit gereden op deze pony en ik ben helemaal verkocht. Ik vind mezelf meevallen qua grootte. De pony is nog vrij iel, maar heeft totaal geen spier en zakt nog zo'n 2cm uit. De instructrice plus mensen die kwamen kijken vonden dat ik er makkelijk nog op kan (ik heb ook het idee niet gehad dat ik hem in de weg zat) , wat denken jullie?

Afbeelding

Afbeelding

(Mijn houding is ontzettend beroerd, hier hoef ik dan ook geen commentaar op, hier gaat zeker aan gewerkt worden. Heel verschil een groot slank sportpaard en dan ineens zo een knol onder me)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:41

Dat ziet er hartstikke goed uit. Even kijken voor een goed zadeltje voor jullie beiden en dan gaan jullie heel veel plezier aan elkaar beleven. Je bent niet te groot en niet ze zwaar!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 14:46

Nieuw zadel moet er sowieso komen, maar ik wil eerst de andere dingentjes kopen en sparen voor een dan echt goed zadel. Zadel past perfect op de pony, alleen voor mijn billetjes een beetje te klein... Maar ach, heeel erg is het niet. Komt allemaal goed!
Bedankt voor de leuke reactie

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 18:26

Ziet er helemaal niet verkeerd uit! Ziet er erg leuk uit juist :)
Idd goed passend harnachement, lekker gaan lessen(komt het met je houding ook helemaal goed ;) ) en een band opbouwen met elkaar :)
En dus vooral heel veel plezier hebben :)

rusty886

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:46

ziet er goed uit. dus komt het helemaal goed met jullie!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:08

Ziet eruit alsof ie je prima past.
Zou dat zadel meteen in de fik steken }> , daar ga je niet beter van zitten 8-) .
Verder mocht ik geen commentaar geven las ik net :P

Leuk fjordje, wat kort in de hals, lijkt op deze foto's (Dat is lastig als je er wel mee zou willen dressuur rijden,
aangezien je dan 100 x op je protocol tegen komt, meer halslengte, wat er gewoon niet is.
Maakt het paard er niet minder om, maar is dressuur matig minder mooi plaatje. )

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:10

Nee hoor dit moet moet kunnen.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:22