fjord die nu lichtjes schuurt (scheren?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rusty886

Re: fjord die nu lichtjes schuurt (scheren?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 20:21

helaas zit de draad aan de kant van de palen en hij krabt zich aan de voer en waterbak en als ik een balk in de grond wil slaan zou ik eerst toestemming moeten vragen aan de stal eigenaar

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:24

Denk dat hij dat helemaal niet zo erg vindt ... liever een geschikte schuurplek dan een pony die overal tegenaan duwt en haar ingooit ;) ( heb hier zelf een shet die het lekker vindt om z'n buik te schuren aan de waterbak )

Vragen kan altijd :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:28

rusty886 schreef:
oh ok maar op de wei waar hij staat ligt nog niet veel gras dus denk niet dat het daar aan ligt maar goed wel bedankt voor het mee denken

Daar kan het dan juist aan liggen, kort gras bevat relatief méér suiker... Zeker met dit weer is het gras enorm rijk...

Citaat:
Ik gebruik een kleine heel erg botte zaag om de haren er goed mee uit te krijgen. Heb zelf niks met een zweetmes, dan kun je beter een magic borstel van EJ bestellen. 4,95 en die werken ook erg goed om de haren eruit te krijgen. Kan me ook niet inbeelden dat een zweetmes daar goed voor gebruikt kan worden, maar heb het dan ook nog nooit geprobeerd.

Een zweetmes met een ijzeren randje heeft een gladde en een gekartelde kant; dat werkt prima.