Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lucaa2 schreef:Ik ben persoonlijk helemaal weg van hengsten omdat ze vaak zoveel pit, kracht en temperament hebben en ze een prachtige uitstraling hebben.
Merries vind ik eigenlijk niet zo geweldig omdat ze meestal wel wat te zeuren hebben en/of chagrijnig zijn. Ze zijn soms ook gewoon met opzet ontzettend vervelend.
Een ruin zou voor mij als ik niet meer vooruit ga met rijden en leren over de omgang met paarden de goede uitkomst zijn. Gewoon omdat ze precies tussen hengsten en merries in liggen. Een deel streken maar trouw die je bij beiden terugziet.
Sjolvir schreef:lucaa2 schreef:Ik ben persoonlijk helemaal weg van hengsten omdat ze vaak zoveel pit, kracht en temperament hebben en ze een prachtige uitstraling hebben.
Merries vind ik eigenlijk niet zo geweldig omdat ze meestal wel wat te zeuren hebben en/of chagrijnig zijn. Ze zijn soms ook gewoon met opzet ontzettend vervelend.
Een ruin zou voor mij als ik niet meer vooruit ga met rijden en leren over de omgang met paarden de goede uitkomst zijn. Gewoon omdat ze precies tussen hengsten en merries in liggen. Een deel streken maar trouw die je bij beiden terugziet.
Dik gedrukte lijkt mij nou weer volkomen onzin, dan heb je het wezen paard nog niet begrepen.