Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stond er ook nog bij ongehoorzaam... Dus ook al twee x een D of drie x? Weet 't niet meer,
Maar vorig jaar had ie goede dag en heeft hij een B gehaald dus is hij nu toch model.. Ha ha. Nu moet ik kijken hoe ik hem ster krijg. Ben bang dat hij dan toch eerst alsnog een A moet halen.
Elspelsz88 schreef:Ik ga waarsch. ook met mijn merrie naar de CK in Hoenderloo. Voor de ABOP.
Vind het erg leuk maar ook spannend.
Ze is in 2011 voorlopig model merrie geworden met een A premie.

Anita45 schreef:Elspelsz88 schreef:Ik ga waarsch. ook met mijn merrie naar de CK in Hoenderloo. Voor de ABOP.
Vind het erg leuk maar ook spannend.
Ze is in 2011 voorlopig model merrie geworden met een A premie.
Dat kan niet. Op de CK wordt geen ABOP gereden, dat is pas in nov./dec. op verschillende plaatsen in Nederland waaronder in Hoenderloo en voor wat betreft het noorden ook vaak in Roden, Hardenberg en Onstwedde.
Op de CK wordt een exterieurkeuring gehouden en daarnaast nog diverse andere aktiviteiten zoals behendigheid (aan de hand en onder het zadel), bestgaand onder het zadel en mennen. Ook worden er dit jaar de AA (ABOP) en prestatiepaarden van vorig jaar voorgesteld en krijgen deze een deken uitgereikt.
Met jouw voorlopige modelmerrie mag je meedoen aan de exterieurkeuring. Sowieso staat deelname aan de behendigheid iedereen vrij, ook met jonge paarden aan de hand.
Finnea geef ik op voor Roden, maar ik moet nog even zien of ik haar echt mee ga nemen...