Ik ga er eens goed over nadenken.. lijkt me wel erg leuk! Heb in ieder geval nog geen dienstrooster van die data.
xNicky_
Geplaatst: 27-03-12 18:47
Superleuk! Geen ervaring met crossen, maar ik wil het graag eens proberen haha! Mij komt vanaf juni het beste uit, omdat de examens dan zijn afgelopen.
lijkt me leuk , maar zo centraal is het helemaal niet hoor
ik moet zelf uit oost groningen komen ..
jeanet01
Geplaatst: 27-03-12 20:41
Ha nog 2 jaar en 2 maanden wachten Tegen die tijd mag je wel bij ons in de trailer pummer12
Amber_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-12 20:47
pummer12 schreef:
lijkt me leuk , maar zo centraal is het helemaal niet hoor
ik moet zelf uit oost groningen komen ..
Het blijft nog steeds centraal NL, al moet jij uit Groningen komen
wollewaps
Geplaatst: 27-03-12 20:55
Ik wil er dit jaar wel bij zijn! Even afhankelijk of mijn moeder dan met de trailer wil/kan rijden, of ikzelf tegen die tijd
Alleen heb ik dan wel mijn "ik-spring-de-ene-keer-wel-de-andere-keer-niet-of-ik-ren-heel-hard-weg-of-ik-stop-als-volleerd-westernpaard"-fjord mee Dus dat zal nog wel mooie momenten opleveren
Zijn bodyprotectors verplicht? Want dan moet ik die nog even regelen voor die tijd!
Edit: ik heb geen crosservaring, wel sprong ik voorheen om de week, en wil ik dat nu ook weer op gaan pakken!
Renée heeft het nog niet gezien volgens mij maar wij willen ook wel weer meedoen! (denk ik) Anders ontvoer ik m'n pleegpony gewoon, haha. Vond het echt superleuk vorig jaar. We hebben er kei veel van geleerd en met de clinic van Tim Lips nog meer geleerd, dus dan kunnen we dat mooi weer eens in de praktijk brengen. Ff de jongens paaien, die willen toch weer naar de camping, haha