Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
funnyhorses schreef:Ben net terug van rijden in de rijbak pffff was weer een wedstrijd van wie is de sterkste.
Jeskim schreef:Naast dat ze waarschijnlijk een poos niets heeft gedaan is ze je denk ik gigantisch aan het uitproberen.
Dit is een fase waar je haar echt even zal moeten doorpakken, duidelijk maken wat wel en niet kan. Als je hier doorheen bent heb je vermoedelijk een superfijn paard!!
funnyhorses schreef:Och germ Froukje!Ook nog 3 kindertjes om te verzorgen?Manoman dan is het helemaal een lijdensweg zeg!![]()
Tjonge meid jij hebt wel geluk gehad zeg,brrr het idee al dat mn pony met een hoef op mn buik zou staan maakt me al misselijk.![]()
Gelukkig ben ik ondanks vele bok-capriolen er nog nooit afgekieperd maar ze is dan ook niet gemeen alleen maar sterk met een plankje voor d'r bulleshahaha
Heb je niemand anders die er even mee aan de slag gaat?Die het paardje mee durft te nemen op buitenrit samen met nog iemand?
Het zijn stoere knuppels die Fjorden en helemaal als ze niet van begin af aan netjes én consequent zijn doorgereden...........zucht............![]()
Word maar eerst beter,niet meer erop gaan zitten hoor,straks val je nog eens en lig je echt in het ziekenhuis.