Gwen geeft aan dat ze het in pb wil vertellen, voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
Niemand heeft er iets aan als we maar doen alsof alles helemaal happydepeppie is. TS vraagt naar ervaringen, en die krijgt ze. Ervaringen hoeven geen feiten te zijn dat het altijd ergens gaat zo, maar als Jytte en Gwen beiden hun paard van dezelfde stoeterij hebben, en ze beiden écht niet gezond waren, mag dat in mijn ogen zeker vermeld worden. Ja, dat kan toeval zijn. Maar ik denk niet dat die 2 meiden het andere mensen toewensen om óók een ziek paard te kopen. Nu zeg ik niet dat Bart zieke paarden verkoopt, maar het is zeker iets om over na te denken.
Zoiets zou net zo goed bij een andere stal kunnen gebeuren, maar omdat Bart goed aangeschreven staat mogen die ervaringen niet gedeeld worden? Zo komt het in mijn ogen over.
Als ik dat fout zie, dan verontschuldig ik me, maar het komt wel zo over.
Als iemand hier verder op in wil gaan, of tegenin wil gaan, pb maar. Dit topic hoeft geen reltopic te worden.
TS, ik zou rustig rondkijken bij particulieren of inderdaad bij één van de vermelde stoeterijen. Je komt vanzelf jou paardje wel tegen, en inderdaad, de klik is heel belangrijk. Voordat je een paard koopt wel volledig laten keuren, dus ook bloed etc. Ook op stoeterijen kan het voorkomen dat er inwendig iets niet helemaal klopt, ookal weet de fokker/eigenaar daar niks van. Zou zonde zijn van de tijd en de moeite als je een ziek paardje koopt.

Ik beschuldig hier helemaal niemand, dit is wat ik ervan vind. Ik ben die eindeloze discussie nu ook wel een beetje zat. Mocht mijn bericht iemand in het verkeerde keelgat schieten, pb staat open.
Ik val niemand aan, maar TS vraagt meningen, en die krijgt ze.