Ik zeg een mooie boog, vind lange manen bij een Fjord helemaal niets. De kleur van jouw Fjord is gewoon brunblakke oftewel isabel zoals dat in Nederland wordt genoemd. Mag ik je trouwens vragen wat de afstamming van je Fjord is en wat haar stamboeknaam is. Want ze is vast niet van 1990 toen de letter K werd gebruikt.
Kort vind ik mooier, mits je het bijhoud. Die van mij hebben lang omdat me merrie een bloedhekel heeft aan manen knippen (scheren is weer geen probleem).
Als je het nu lang laat groeien kun je het nog altijd kort knippen, als het je toch niet bevalt , dus ik zou zeggen: Laat het groeien, knippen kan altijd nog!
knippen kun je qaltijd nog doen dus kijk eens of je lang mooi vind zoniet haal je ze er af en mocht je lang toch mooier vinden dan kort laat je ze weer groeien.
Reasey1992
Geplaatst: 08-01-12 22:31
caitelien schreef:
ik zou ze lang laten groeien , heb zelf ook een fjord met manen tot aan zyn knieën. super mooi dus !
Ik zou de manen van je fjord kort doen, maar ben wel benieuwd hoe het er uitziet tot de knieen!
meganproperx
Geplaatst: 08-01-12 22:37
caitelien schreef:
ik zou ze lang laten groeien , heb zelf ook een fjord met manen tot aan zyn knieën. super mooi dus !
als je de foto op tinypic.com upload en dan de url hier neerzet kunnen we het ook zien!
ik zou zeggen kort, vind ik altijd super leuk en stoer staan
Ik heb zelf eens een fjord verzorgt en die knipte ik ook zelf in dé zomer kort en in dé herfst en winter Altijd late groeien zelf vind ik lang wel het mooiste