Super Manon, heb ff je profiel bekeken, jij hebt ook geen kleintje zeg, gave merrie.
loveyrsa
Geplaatst: 23-02-12 12:03
Ik rij ook officiele wedstrijden met me Fjord Met dressuur gaan we aankomend weekend ons L1 debuut maken En met Springen ga ik dit zomer seizoen starten
Met mn kruising fjordxfries ook M2 gereden Int M1 4e en konden we op 1 punt na helaas niet naar de nederlandse. Helaas werd t haar met de oefeningen voor t Z te zwaar En kregen we aan beide kanten teveel frustraties En ben ik gestopt.
Ik wil met Andor B starten! Hij loopt ook B dressuur aangespannen, Mendurance bijna klasse 2. Daarbij loopt hij ook nog marathon en vaardigheid, wat dat betreft vind ik fjorden heel knap, ze kunnen het gewoon allemaal tegelijk/doorelkaar heen
fineaud
Geplaatst: 26-02-12 19:22
Habe schon Fjords Z gehen sehen - dann ist aber auch Schluss!
ik reed met een fjord L2 met 7 winstpunten ook tussen de paarden hellaas is ze vorg jaar overleden dus mag ik weer in de b befinnen met me nieuwe aanwinst en voor mijn was het geen eitje om elke wedstrijd punten te halen jah toen ik L1 begon te starten hihi b en L2 vond ze lastig en ze liep ook in de B te diep dit jaar misschien binnen jaar misschien starten en anders 2013 eerst vlink trainen ze is net weer onder zadel want ze heeft 2 maanden stil gestaan verband met droes... dus alles op me gemakje