ik zit te denken om ook te gaan B hc met mijn fjordje. alleen heb ik niemand die mee kan om voor te lezen aangezien mij zusje ook wedstrijd heeft die dag...
Kan je je instructrice niet meenemen? Of een van je ouders? Offf iemand van de vereniging?
HTM
Geplaatst: 07-01-12 13:23
ga even kijken. Mijn zusje heeft die dag ook wedstrijd, en mijn moeder gaat met haar mee. Mijn vader gaat echt niet mee met paarden. Rijd alleen lessen bij de vereniging, en hoef mijn instructrice niet mee op wedstrijd. En de meeste bij onze vereniging rijden zelf wedstrijden, of ik wil ze niet mee
Maar moet eerst even kijken wat ik met de winkel doe. Gaat dat lukken meld ik me aan en ga dan wel kijken of ik iemand vinden kan.
Het lijkt me wel heel erg leuk om mijn fjord een keer onder het zadel te starten. En ben wel eens in Wijk wezen kijken, en daar heeft een keer iemand met een fjord gestart die van mij was, en vond het altijd zo gezellig daar. Alleen de manege was niks
Het gaat om de Fjordcup, dus allemaal Fjordenmensen. Daar is er vast wel eentje bij die jou wil voorlezen. Zo zijn Fjordenmensen toch onderling? Ik weet het wel zeker.
Wedstrijdkleding is zeker niet verplicht voor onderling, als het maar netjes is.
Er is altijd wel iemand die voor kan lezen, fjordenmensen onder elkaar zijn gewoon makkelijk. (anne heeft weleens met de laarzen van Kelly gereden. Ik met teugels van Ilonka)
Ik ben niet echt bekend met het fjordenwereldje, maar wat fijn dat deze mensen zo zijn Ik ken het wel anders in bijvoorbeeld de hondenwereld
alcootje
Geplaatst: 07-01-12 15:19
Macs schreef:
Ik ben niet echt bekend met het fjordenwereldje, maar wat fijn dat deze mensen zo zijn Ik ken het wel anders in bijvoorbeeld de hondenwereld
Ik heb ook weleens voor de lol op een paard van iemand anders gestart en ook mijn paard weleens uitgeleend . Was allemaal voor het goede doel om voldoende starts te hebben om het door te laten gaan.
Ach, fjordenmensen onder elkaar zijn gewoon heeeeeel makkelijk. Meestal heb ik ook geen lezer bij me maar er is altijd wel iemand.
Iedereen die mee wil doen moet wel inschrijven. Ik heb begrepen dat er pas 7 inschrijvingen zijn en als dat zo blijft gaat het niet door.
Dus kom op mensen INSCHRIJVEN.
boyar
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-12 22:07
Jemig,7 pas
Echt jammer want het is zo ontzettende leuke en gezellig wedstrijd en een goede oefenwedstrijd voor mensen die van plan zijn hun startkaart aan te vragen...
Wij hebben het er ook over gehad (we starten allebei knhs L1) om te gaan maar we hebben ons niet ingeschreven ivm het weer. Je weet nooit wat er te verwachten staat en het is best een stuk rijden voor ons. Mei en september komen ons veel beter uit.