goede fjorden fokkerij gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re: goede fjorden fokkerij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 07:36

Gewoon overal langsgaan, wij hebben destijds met Kdies ook alle grote fokkers gehad en stallen. Uiteindelijk bleef Kdiesje over.

xxdebbbb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 13:24

iemand ook nog bekend bij een fokker / zelf een leuk fjordje heeft tussen 2-3 jaar ?
dat is vooral mijn doel groep :o

Carolinef

Re: goede fjorden fokkerij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:49

kuijk eens op fjordenwereld.nl

Emperorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:47

nathalie2302 schreef:
http://www.staldolfing.nl kan ik echt aanraden. Hier hebben wij dit jaar ons veulen gekocht en dit zijn echt ontzettend sympathieke mensen met een fantastische kudde Fjorden! Wij hebben zelfs zo'n goed gevoel overgehouden aan deze fokker dat wij ons veulen ook bij hen in de opfok hebben gedaan (hoewel het voor ons een behoorlijk eind rijden is om op bezoek te gaan)

Ik heb ook enorm leuk gevoel aan overgehouden! Ik heb een fantastische ruin bij hun vandaan gehaald, ze wisten mij wensen echt te vervullen.

viko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:04

[quote="roedie23"]van den berg is inderdaad een goede keus, maar je kunt ook bij familie wijlhuizen kijken in Vaassen. Die hebben erg veel aanbod uit goede merrielijnen.

Daar ben ik het helmaal mee eens!! In vaassen is ruime keus uit veulens, enters en twenters!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:51

xxdebbbb schreef:
iemand ook nog bekend bij een fokker / zelf een leuk fjordje heeft tussen 2-3 jaar ?
dat is vooral mijn doel groep :o

We hebben hier diverse jonge fjorden staan, ruinen en merries, die aankomend jaar 3 worden. Zijn ook wel op de website te vinden (zie onderschrift). Daarnaast sinds afgelopen week nog twee flinke dames (worden in 2012 vijf), die met drie jaar beleerd zijn voor de wagen en verkocht, maar daarna is er nooit meer wat mee gedaan, dus eigenlijk ook nog redelijk 'groen'.

sarahmango

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 21:11

bij www.ponyhof.nl staan 2 of 3 fjorden en die zijn misschien wel leuk ik weet eigenlijk niet of ze worden verkocht maar misschien wel precies hetzelfde bij manege de rosrakkers in breda daar staan ook 2 of 3 fjordjes!!!

veel succes ermee

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:48

Bella schreef:
Geloof dat Nina1993 hier ook al eens alle fokkers onder elkaar heeft gezet...kan m alleen zo snel even niet terugvinden.

:D Tadaa:
[FJ] [Centraal] Fjorden fokkers

Overigens heb ik ook nog een leuk dier staan (zie onderschrift), maar die voldoet niet aan jouw wens qua leeftijd.