Fjordenwedstrijd 30 Oktober 2011 @ Fjovrili

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Askor_Djarne

Re: Fjordenwedstrijd 30 Oktober 2011 @ Fjovrili

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 12:07

Wat een super dag was het. . . De gezellige sfeer en het mooie weer waren echt geweldig.

Na een lange reis aangekomen in Limburg. 's Ochtends vroeg eerst naar stal om mijn paardjes te voeren en ze daarna klaar maken voor de reis. Askor is het geintje wel gewend maar voor Djarne was het toch alllemaal wel spannend. Hij liep zo de trailer op en onderweg stonden de beide heren lekker rustig op de trailer.
Eenmaal aangekomen in Panningen heb ik eerst even in de trailer gekeken en ze stonden goed, vervolgens me binnen aangemeld en toen Askor klaar gemaakt voor de wedstrijd. Hij was lekker te rijden en ik was best tevreden over mijn proeven. Aangezien ik hem pas weer 2 weken rij ivm breuk in mijn voet.
Daarna Askor afgezadeld en weer bij Djarne op de trailer gezet.
Lekker wat gedronken, gekeken bij de andere proeven en toen was het tijd om Djarne klaar te maken voor zijn vuurdoop, hihi.
Over Djarne was ik ook super tevreden, ondanks onze clowns actie. Meneer gedroeg zich prima en liep er prettig. Tot hij in de 1e proef zich ineens bedacht dat hij toch voor de afwisseling even een sprongetje nodig had, haha. Hij sprong zo de ring uit en ook zo weer terug de ring in, wat een clown. Gewoon verder gereden, nou ja . . . ik lag helemaal dubbel en ik geloof de omstanders ook, haha. De 2e proef ging beter en we zijn toen maar binnen de hekjes gebleven.
Aangezien ik nog een paard thuis heb staan moest ik helaas al eerder weg. Askor had 2 winstpunten te pakken en toen ik 's avonds keek verraste de score van Djarne mij haha. Zijn 1e proef had hij 182 en zijn 2e proef 191!!! Wat een debuut voor mijn super beertje!!!