Ik zou heel graag meedoen, maar weet niet of dit wel een goed idee is als aangezien ik echt alleen maar buiten rijd haha!Lijkt me wel heel leuk om eens te crossen, dus als iemand nog een Fjordje met springtalent over heeft bied ik me aan!
josewoos schreef:Natuurlijk kom ik ook Maar aub geen maand juni Dan pakken we Juli ? Wie kan er niet in Juli ?
Dat klopt maar dat is ergens in het Westen van het land en voor veel mensen te ver weg.. Vandaar nu in het midden van het land!
pinkie87 schreef:de 21ste is er toch ook fjorden cross les?Zoals Hierboven al gezegd word en het is een heel ander terrein.
Juli is wat mij betreft prima! Hoe heb je het in gedachten dan? Als ik je ergens mee kan helpen laat je het maar weten
Dat is goed Ik bespreek het terrein, en zorg voor leuke instructeur Prikken we nu een datum, 9 juli ?
Nou leuk Zoals nu naar uit ziet, hebben we er dan al 4 Ik, jij, _Sas_ en DruppeltjeNog meer fjorden ?
pinkie87 schreef:ow oke zal het eens zeggen bij ons opstal misschien dat hun ook nog wel mee willenHebben die ook fjorden?
josewoos schreef:pinkie87 schreef:ow oke zal het eens zeggen bij ons opstal misschien dat hun ook nog wel mee willenHebben die ook fjorden?Ja Genoeg haha.. zijn van Sandrien, als ik het goed heb.
En ik kan ook wel mee als fotograaf, woon er ook zo dichtbij. en kan ook helpen wbt cross met aanwijzingen ed.
MelanieB schreef:En ik kan ook wel mee als fotograaf, woon er ook zo dichtbij. en kan ook helpen wbt cross met aanwijzingen ed. De vorige keer had je me ook zo fijn geholpen, dus ik vind dat helemaal super! Ik hoop echt dat ik met Roosje kan komen.
jah heel veel er zit zelf een kans in dat je ze kent. zie me profiel staan fjorden die ik daarbij rij