Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmir schreef:ik ga zowizo in Panningen kijkenof de knol mee gaat weet ik nog niet .. hangt er vanaf hoe snel hij zich ontwikkelt..
Ik heb ook geen idee hoe dat allemaal zit met die keuringen.. dus als iemand zich geroepen voelt mij dat te vertellen... graag
esmir schreef:kijk, dat wist ik dus nietbedankt!
Ik ben totaal niet thuis in dat stukje van de Fjorden. Ik heb met Wodan nooit meegedaan omdat er helemaal geen papier bij hem zat, dus me er ook nooit in verdiept..
En bij de andalusiers werkt dat zó anders! (In Spanje kennen ze geen ruinen)en doen ze helemaal niet moeilijk over meedoen om het meedoen..
Jammer dat dat alleen in hoenderloo kan, leek me wel leuk om voor de lol te gaan.
Nu heb ik ook al eens horen zeggen, omdat hij in NL al twee keer is afgekeurd, dat hij niet mee mee kán doen, dat is dus niet zo begrijp ik?
Usha2 schreef:Iemand misschien ook enig idee bij wie het is in Barendrecht?
marianne1980 schreef:Weet trouwens niet of er informatie over de keuring en het ringsteken op de site staat hoor.. Maar dan weet je in elk geval wel waar je terecht zou komen als je naar Barendrecht afreisd (of t?).. De routebeschrijving staat er wel op namelijk
Moonlightje schreef:line18 schreef:er staat niet veel over de keuring op de site.
en dus gewoon bij van egmond.
kan ook niet zoveel vinden erop.
Wat is het adres ervan en de tijden? ik denk dat ik gewoon kom kijken