Vjestagirl schreef:Ik heb mijn instructrice als voorbereiding op de training alvast de proef (en de andere eisen) gestuurd.
Reactie: 'behoorlijk pittig, direct doorzitten en slangevoltes rijden. En wie heeft die 2maal door S van hand veranderen verzonnen en waar is hij in hemelsnaam goed voor?'
Ze heeft er iig zin in, noemt het 'een flinke uitdaging' en we gaan vanaf vrijdag flink aan t trainen.
Die 2 x S is volgens mij omdat ze willen zien dat een paard zich netjes om laat stellen en ook buigt.

,mag de dressuurproef voorgelezen worden?
) laten lopen en dat mag ik dan doen.. Ik ben dus nu hard aan het trainen enzo, beestje is 3 dus is nog genoeg werk aan de winkel.. Maar dat alles wat hier beschreven staat is dus de standaard proef ding dat gedaan moet worden? En opgave moet dus via een formulier uit het boekje ofzo? 
Maarja, ik heb er vrij weinig over te zeggen ben ik bang.. De eigenaar heeft het zo bedacht.. Ik kan wel eens met hem in gesprek gaan hierover, hij zal me ook op moeten geven.. Hij snapt er zelf ook niet zo heel veel van geloof ik (A).