Sparky10 schreef:lomp: tjsa hij heeft van die momenten
Sloom: ik wou dat die van mij zo nu en dan eens rustiger ging lopen
Sterk: ligt eraan als die zijn kop verkeerd heeft staan ga ik het gevecht niet aan winnen doe je toch niet maar dat is bij elk ras .
ik kocht sparky toen die 3 maandjes was , ondertussen is hij 13 jaar en ik geniet elke dag met volle teugen van hem .
We rijden lange afstandsritten mee, rijden dressuur wedstrijden mee en soms ook springen .
ik vind ze enorm veel zijdig sommige rijden endurance, andere TREC andere mennen met ze andere rijden hoog in de dressuur , andere springen andere rijden western en andere weer enkel recreatief .
kortom ze zijn overal wel voor geschikt .
ik vind sparks geweldig , weet niet of er hierna nog een fjord komt maar sluit het zeker niet uit !
ook ik sta op een wedstrijd dressuur stal en sparky is daar dan ook de enigste fjord , ik ga zaterdag op vakantie en heb gewoon 2 mensen die heerlijk met hem naar buiten willen , lekker zwemmen , andere mensen vragen als ze voor het eerst naar buiten gaan of ik mee wil met spark want sparky is de meeneem opa momenteel , als een paard ervandoor gaat snijd spark ze af ect.
Het is maar wat jij zelf wil, laat jij je leiden door gevoel of door vooroordelen ,
Ik wil al een hele tijd een Fjord en ik heb wel vaak vooroordelen gehoord etc. maar toch wil ik nog steeds een Fjord
En da's inderdaad dan jammer voor de mensen die daar een probleem van vinden. Ik heb nu veel verhalen gehoord waarom je juist een Fjord moet nemen en die overtuigen mij wel