hallo allemaal,
ik bedoelde met op papier ( de omschrijving ) ik heb gekeken, schitterend mooi fjordje van 141 cm en een super karakter mooi paardje om te zien kwam gelijk op je af lopen , oortjes naar voren legde haar hoofdje in mijn handen oogjes ook vriendelijk. mocht gekeurd worden, eigenlijk een superfjordje. Wel pas 1 jaar onder het zadel en nog geen buitenritten mee gemaakt, dus dat is iets waar ik nog even over na wil denken gezien ik recreatief wil gaan rijden waaronder veel buiten en toch ook een pony zoek met een beetje ervaring . Maar wel een lieverd hoor.
morgen gaan we naar 1tje kijken die een aantal jaren ouder is als deze en dus ook al gewend is aan gehandicapte mensen, iets groter 1.48 maar schijnt superlief te zijn en ook zeer geschikt voor de onervaren ruiter...die eigenlijk alles al heeft geleerd hier ging mijn voorkeur naar uit. Zeker ook omdat mijn man ook graag wil gaan lessen en er ook een beetje mee uit de voeten wil kunnen en ook omdat ze al wat meer kan natuurlijk. Dus dat paardje klinkt voor mijn situatie echt als een match.Als deze zo lief is als omschreven en gezond (wat we willen laten keuren) dan is voor mij de keus denk ik toch voor dit paardje maar ik wil zeker niet over 1 nacht ijs.