Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Fjorden007 schreef:Een vriendin van me ( Eline Merkelbach) reed met haar fjordenruin Kunar (v.Tunar) in het Z2-dressuur en zelfs Z-springen bij het KNHS, die heb ik in NL nog niet een andere fjord zien doen!
Evy schreef:Fjorden007 schreef:Een vriendin van me ( Eline Merkelbach) reed met haar fjordenruin Kunar (v.Tunar) in het Z2-dressuur en zelfs Z-springen bij het KNHS, die heb ik in NL nog niet een andere fjord zien doen!
Reed zij niet Z springen bij de pony's?
Dan zijn de hindernissen in de Z maar 1.10.
Fjordy hier op bokt springt bij de paarden in de klasse L, dat is ook precies 1.10

) wel een fjord die niet geschikt is voor dressuur, hij is erg lomp en zo. Maar springen ligt hem bijv. een stuk beter.
En we doen wel dressuurdingetjes, maar ik weet nu al dat we nooit ver zullen komen. Ik zal bijv. ook nooit met hem gaan starten. Maar daar doe ik het ook niet voor. Hij heeft gewoon geen aanleg, klaar. Hij zal nooit nageeflijk lopen, maar daar heb ik me eigenlijk wel bij neergelegd. Er zijn (gelukkig) nog een hoop andere dingen. 
). Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
Evy schreef:Fjorden007 schreef:Een vriendin van me ( Eline Merkelbach) reed met haar fjordenruin Kunar (v.Tunar) in het Z2-dressuur en zelfs Z-springen bij het KNHS, die heb ik in NL nog niet een andere fjord zien doen!
Reed zij niet Z springen bij de pony's?
Dan zijn de hindernissen in de Z maar 1.10.
Fjordy hier op bokt springt bij de paarden in de klasse L, dat is ook precies 1.10
Jaa
.
)