vooral omdat je dan ziet hoe sterk de beulens best wel zijn.
veulen van nada was ook een boefje.
en van nanelore ging gewoon bij me op schoot liggen

gek beest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

brenda1982 schreef:anthea_naomi schreef:ja klopt van Vos uit Erica wij hadden ook nog de 2e prijs bij de schoonheidsprijs maar daar deden we perongeluk aan mee toen werden we ook nog 2e we hebben helemaal dubbel gelegen
dat is wel hilarisch dan, vooral als je het niet verwacht. maar ik hoorde dat een van jullie heel goed kan knippen tenminste dat hadden ze hier in BC over.
wat voor punten hadden jullie met cindi?? jullie zouden toch eerst naar hardenberg gaan??
anthea_naomi schreef:ja erg grappig wij zijn ook harstikke tevreden want het was voor mij (ik was met de zweep)en degene die de pony leide ook de eerste keer dat we een pony voor gingen brengen en voor mij was het zelfs de eerste keer dat ik uberhaubt op een keuring was

en die vonden dat zeer intressant.
Br1ttjuh schreef:ik bracht een paard van iemand anders voor, ook tevreden naar huis met een 1ste premie en een mooie beker voor de jongste eigenaresse van het paardje. oja en een rosborstel
,maar wij gaan nu naar Rolde over 2 weken.