Mijn fjord durft echt alles! en die van jullie??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xPaultjex

Re: Mijn fjord durft echt alles! en die van jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:39

Ik verzorg een fjord van 5, en hij is echt heel angstig. Buitenrijden in je eentje is dan ook echt niet verstandig.

Hij is vooral bang voor tractoren of auto's met aanhangwagens. Het verschilt een beetje met de hardheid van het geluid. Maar ook dingen die op de weg liggen zijn iig de moeite waard om angstig naar te kijken.

Gelukkig ben ik zelf niet zo bang aangelegd, en dat geeft hem ook weer zelfvertrouwen.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:02

Danc durft echt alles. Hij is nergens bang voor en meestal als ie ergens bang voor is dan is het vaak ook nog aanstellerij om mij uit de tent te lokken ;)
Het enige waar ie bang voor is zijn dingen uit het niets..bijv om de hoek komt een plastic zak ofzo

En Ekdal mijn jonge fjord(14 mnd)is nog wel wat banger, maar het gaat de goede kant op. Het komt goed!

Willem_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 01:03

Daar ken ik der ook een van ! :P
Mn willem is nergens bang voor, zo dacht mn vriendin van niet ze wou wel een keer op een knol
want zelf rijd ze zelf nrps, nou en toen begon de stal eigenaar te maaien in zn voortuin wat aan de bak grenst.
die weet wel dat willem nergens bang voor is. nou nou je had haar moeten horen smeken Melanie pak hem!.
ik zo geloof me maar hij doet niets , zei pak hem pak hem, terwijl ze aaltijd op van die druktemakers rijd.
nou zei der af, ik ga wel op dat bankje zitten daar. mensen kunnen soms gewoon niet begrijpen dat fjorden zo cooldown
zijn. ik laat mn hond op de rug van me paard zitten. ik doe de gekste dingen , geweldig hoe ze denken als je mij maar eten geeft dan
wil ik nog wel rustig verder sjokken. had ik maar zon leven, eten , eten , slapen, en een rit.

ukoldaatje

Re: Mijn fjord durft echt alles! en die van jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 09:55

Mijn bolleke is absoluut niet bang voor verkeer, groot verkeer of water, nee is een stoere meid hoor!!

Maaaaaar...als er op het land van die stokken staan met plastic slierten om de vogels te verjagen, denk mijn fjordje dat ze Pino is en dan is het bidden en schietgebedjes doen dat het goed afloopt...rem weg, stuur weg!

xSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:43

Tjaah,
Sommige fjorden zijn van staal,
maaar die ik ken.. omgg.
Hij rent en bokt keihardd weg als hij schrikt.
Dus die op de manege staat, Was die maar zoals die van jou..