Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

toverpaardje schreef:Op zich is er met touwstrengen misschien niet direct iets mis, als je er een licht wagentje achter hebt hangen. Maar het tuig ziet er niet goed onderhouden uit, en er hangt wel een enorme zware kar aan met een kluit mensen erin. Ik vind het er niet veilig uitzien.
karev schreef:heb je toestemming om die foto's te plaatsen? Ik vind het nl niet erg netjes om zomaar een foto van iemand anders te plaatsen.
De fjordjes zien er idd niet super in conditie uit, die donkere vind ik nog enigsinds mee vallen. Ik denk dat je er ook een beetje raar tegen aan kijkt door de dikke vacht die ze nog hebben

karev schreef:heb je toestemming om die foto's te plaatsen? Ik vind het nl niet erg netjes om zomaar een foto van iemand anders te plaatsen.
De fjordjes zien er idd niet super in conditie uit, die donkere vind ik nog enigsinds mee vallen. Ik denk dat je er ook een beetje raar tegen aan kijkt door de dikke vacht die ze nog hebben
Lara_Silver schreef:karev schreef:heb je toestemming om die foto's te plaatsen? Ik vind het nl niet erg netjes om zomaar een foto van iemand anders te plaatsen.
Die laatste zin is zo onlogisch. Een wintervacht maakt dat paarden er vaak dikker uit zien dan ze zijn, als ze er zelfs met wintervacht iel uit zien is er iets mis. Kijk naar de plek boven de flank op de eerste foto, dat mag nooit dermate ingevallen zijn. En ik kan me toch echt niet voorstellen dat een eigenaar die om zijn paarden geeft ze er op die manier uit laat zien. Die blik in hun ogen zegt ook al genoeg, doet me een beetje denken aan die van reeds uitgebluste manegepaarden.. En het is dan mischien niet netjes om zonder toestemming de foto's te plaatsten, maar als je kijkt waar het om gaat kan ik het goed begrijpen. TS, mischien kun je eens bij de dierenbescherming informeren wat ze er aan kunnen doen...
)