Dusty hebben we van een landje geplukt. Dat is nu ongeveer 7 jaar geleden.. we gingen eigenlijk naar een ander paardje kijken daar.. maar dat was niks.. we lopen weg en zien hem staan en toen waren we verkocht!!
Luna63
Geplaatst: 02-04-09 13:47
Onze Daantje komt bij Bart v/d Berg vandaan. Hij nam echt alle tijd voor ons, dacht met ons mee en (en dat was voor ons heel belangrijk) we konden heel goed merken hoe dol hij op zijn paarden is. Daar heb je later heel veel plezier van!!!!
Tass
Geplaatst: 02-04-09 13:52
Mijn eerste fjord heb ik gekocht van de manege waar ik reed. Heel lief en leuk beestje geen moment spijt van gehad. Mijn 2e fjord is 6 februari 2009 geboren en heb gekocht bij Nijend. (Hij staat daar nu nog tot hij bij zijn moeder weg mag.) Ben ik super tevreden over .
Foss
Geplaatst: 02-04-09 17:08
Mijn eerste fjord Foss komt bij het Fjordenpaard vandaan in Een, daar hebben we ook Fedor, Haila en Pebbels vandaan Uzziel komt bij Kikkert vandaan op Texel. Urjan heb ik via Marktplaats een klein draakje was het maar hij is wel super lief. Pipo (Rumex) heb ik via Carree in Zeist.
Eigenlijk maakt het niet uit waar ze vandaan komen maar vaak bij een fokker kom je meer over het paard te weten ook hoe zijn ouders zijn.
ik heb mijn merrie ruim 13 jaar terug van mijn vader Martin Bakker overgekocht en mijn ruin heb ik nu zo'n 2 jaar geleden van hem gekregen, deze is nu ruim 15 jaar bij ons.
Twee van mijn fjorden komen van mijn hengstenhouder/fokker vandaan. Een andere merrie komt ook van een fjordenfokker vandaan. En de rest is eigen fok materiaal....