Droomfjord gevonden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charica

Re: Droomfjord gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 09:57

Oh wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!
Echt een prachtige Fjord, lekker veel haar, zo te zien op de foto's! Haha! Heel veel plezier samen gewenst!
Ik hoop dat ik volgend jaar ook in jouw situatie zit! :D

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:38

Kleine troost mijn 3 jarige (word 20 mei 4 ) zit ook zo in t haar hoor :p valt er vanzelf weer af als t goed is :p

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:40

wat een heerlijk baaltje wol :D Van harte gefeliciteerd met je leuke fjordenpaard, geniet ervan en veel fotos plaatsen op bokt he : D

Eke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:44

gefeliciteerd met je fjordje!!
veel plezier ermee !

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:33

Van harte gefeliciteerd!!!!!!

Wat een leukerd!!

Enne, qua vacht is het net mijn meiske!! (profiel vanonderen)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:35

Leuke fjord!
Jullie passen goed bij elkaar. Hij lijkt jou net zo leuk te vinden als jij hem 8-)

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:08

Gefeliciteerd met je knappe fjord ,ben benieuwd naar de foto's als hij uit zijn wintervacht is,dan zijn ze ineens heel anders haha,lekker grootte maat ook zeg....

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 10:19

Hoi allemaal!

Bedankt voor alle leuke reacties! We passen inderdaad supergoed bij elkaar..hoor ik ook van mensen die ons al even bezig hebben gezien (inclusief oude baas)..'t gaat allemaal heel natuurlijk en ik heb het gevoel of we elkaar al jaren kennen..zo bijzonder! Ik ga ermee naar bed en ik sta ermee op!

Ik heb ook zo'n zin in de zomer..gaat echt te gek worden! Ik ben 6 weken vrij dus heb alle tijd om die oh-zo belangrijke band op te bouwen met hem. Geen haast, veeeeel wandelen en oefenen en misschien al een klein buitenritje hier en daar..vooral veel grondwerk in het begin en lekker samen spelen in het bos! Heb vorige week een bitloos hoofdstel besteld (via iemand op Bokt) en ben nu op zoek naar een tweedehands boomloos zadel..dus als iemand nog wat weet... 8-)

Ohja, ikb en zelf ook zeeeeer benieuwd wat er onder dat dikke pak haar zit..het lijkt wel of zijn winterhaar een stuk lichter is van kleur dan zijn werkelijke (zomer) vacht..hij heeft ook een best donker hoofd..spannend!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:33

Wat een leuke fjord.
Zie ik het nou goed op de foto's dat hij een kolletje heeft? Dat zie je volgens mij niet vaak bij een Fjord.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:46

leuke fjord!

wat voor boomloos zadel zoek je? ik heb nog een BF liggen waar ik niets mee doe.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 18:55

Hee!

@ Laurabram; ja hij heeft een klein kolletje! superschattig..hij is heel fors en stoer en dan heeft ie zo'n (bijna) hartje op zijn hoofd! (als je een beetje fantasie hebt lijkt het een hartje..)

@ Gerritje; Ik weet eigenlijk niet precies wat ik zoek..heb ooit eens op een boomloos zadel van F.R.A. (freedom riding articles) gezeten en dat zat zalig..maar ik ben niet merkvast..ik wil iets dat past en waar ik nog eventjes mee vooruit kan terwijl Bjorn spieren kweekt...als je naar de foto's kijkt kun je zien dat hij op zijn rug (naast zijn ruggengraat) nog wat moet aankomen..dat is vet..en als er nog spieren bij komen gaat ie nogal veranderen van vorm... Waar heeft jouw zadel op gelegen? En is het bij zadels van BF ook zo dat je naar de maat van je eigen kont moet kijken? (maat 1,2 en 3) Ik heb zeker belangstelling!

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:59

Wow wat een knapperd. Heel veel plezier met elkaar.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:04

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hij ziet er erg leuk uit.
Je kunt op elke foto zien dat je super blij met hem bent en dat is SUPER!!!
Veel plezier samen

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:21

GEFELICITEERD EN VEEL PLEZIER SAMEN!!! :D

Lisettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:26

Gefeliciteerd!! :D
wat ontzettend leuk dat je een Fjord hebt! en het lijkt me ook echt een hele leuke fjord! Veel plezier samen.. en aftellen tot mei!!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:02

Wat een leuk dier. En al net zo'n pak haar als de mijne in de winter ;) Heel veel plezier samen.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:57

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Wat zal jij de dagen aftellen tot hij komt.
Alvast veel plezier met hem!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:02

Jeetje meid...en nu moet je nog zolang wachten tot hij komt! Elke dag is er een te veel...ik weet dat nog zo goed van mijn eerste pony..ook een fjord trouwens. En dat heeft maar 2 weken geduurd. BALEN!! Maar als ie er dan ook is dan heb je wel een hele mooie! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 09:32

Haaa ja het is wel aftellen nu...maar hij is de perfecte fjord dus daar wacht ik graag op! Het heeft ook nogal wat financiele voordelen als hij pas in mei komt..en hij heeft het heerlijk waar hij nu staat..kudde, veel ruimte en aandacht en z'n verzorgster van nu houdt me op de hoogte...ook ben ik altijd welkom..alleen een beetje jammer dat het een dik uur rijden is! Maarrrr het is mei voor je het weet!

Tika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:20

Gefeliciteerd met je fjord, heel veel plezier, zelf rijd ik ook op een fjord met een kolletje, staat zo lief. :D

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:20

Gefeliciteerd, prachtig dier

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:24

ik heb een maat 1 volgens mij. ik heb een normaal postuur, maar toen ik zwanger was (+30 kilo) paste het ook nog wel alleen heb ik toen alleen maar gestapt.
het zadel heeft op mijn arabier gelegen en op Ucky mijn fjord.

zit hoes bij, en dekje met inlages. jem oet wel een speciaal dekje met inlages onder dit zadel leggen.

kijk anders even op boomloosrijden.nl mocht je het wat vinden dan kunnen we wellicht wat afspreken. het is de barefoot cheyenne die ik heb, zwart.

ik ben binnenkort weer in balloo (daar staat bjorn toch ook?)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 12:19

@ Gerritje; ik ga je even een PB dinges sturen!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:54

gerritje schreef:
ik ben binnenkort weer in balloo (daar staat bjorn toch ook?)

Jij ging bij Andor kijken afgelopen zaterdag toch? :D Ik wist niet dat jij het was, anders had ik me wel even voorgesteld :j
Je hebt mijn Fjordje ook nog gezien, ze stond aan de muur buiten vast! Vond jou en Andor een leuke combi, ben benieuwd
of het wat wordt!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:27

@CaylinnMae;
ik ben voor Bjorn en Andor geweest..een antal weken geleden. Met Bjorn was het liefde op het eerste gezicht en met Andor had ik helaas niks..geen klik en ik voelde niets bij hem..mijn vriendin die mee was voor de leuk, heeft nog eventjes op Andor gereden..ik niet want ik wist toen al dat Bjorn 'de ware' was! Bjorn blijft nog tot eind mei in Balloo dus ik ben daar de komende tijd regelmatig te vinden! Was jouw fjord de drachtige merrie met het fantastische zadeldekje?