Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Dusty_Dilly schreef:Ik rij Dusty met een enkel gebroken bitje. En als ik springles heb dan heb ik er een martigaal bij.
Als we buiten gaan rijden rij ik hem ook met een enkel gebroken bitje.. maar totdat we een stukje gaan galoperen..
dan is de rem zoek!! Op het strand niet zo erg.. maar het pad in het bos is meestal niet zo lang..![]()
Miss een idee om een pessoabitje een keertje te proberen, al gebruik ik hem alleen als een soort van rem na de galop.
Maar hoe werkt het dan precies met die ringen?
.
.
Sjolvir schreef:Wou net zeggen, die van jou deed niet veel gekker dan die van mij.
En moesten we toch ook bewijzen dat fjorden geen slome saaie monsters zijn?
Bovendien leverde dat wel hele leuke plaatjes op vorige cross training..
Zo na de sprong, met staart en 1 been in de lucht. Al hippend na dat schuine stuk.
http://lh4.ggpht.com/_K_-98rq2IWw/SZhMSjrlzQI/AAAAAAAAKoQ/6odMu3Hk2-k/s720/2009%2002%2015%20crossles%20Moordrecht%20pa%20160.JPG
1e les lag ik er bij de laatste sprong ook bijna naast
(en dan bedoel ik die sprong en dat het de laatste was van die les, lolbroeken die fjorden)
Vond wel dat je een heel gave fjord had hoor! Super springer.
)Amber_ schreef:Dan gaat hij als een speerEn super goed !
Haha nee, maar met cross is vaak net iets anders. Omdat je dan aan 1 stuk door toch gauw 1,5 km rent. Worden ze vaak wel erg enthousaist van haha.

) en dan kan ik hem dus makkelijker bij me houden. Mocht ik ooit echt een groot bos ingaan met een groep denk ik wel aan een martingaaltje oid, voor de zekerheid..