He Amber wat leuk dat je ook je weg hebt gevonden naar bokt!
Jij bang voor het ZZlicht, niet zo gek doen hoor! Jij en Pepper zijn super! Zo makkelijk als hij door alle onderdelen fietst.
Als je de wissels weer op orde hebt (wat in Panningen wel super ging trouwens) kan je zo over! Er zijn nog een hoop KWPN paarden die daar een puntje aan kunnen zuigen!
Wel melden he waar je gaan starten, ik kom kijken!
Rody01
Geplaatst: 27-01-09 16:05
Sorry maar ik moet het even zeggen,,
Wat een super leuke fjord heb je daar! En gefeliciteerd!
Is dit de wedstrijd van 21 september 2008 in Geldrop?
Laatst bijgewerkt door Eline op 27-01-09 19:07, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Geen foto's quoten aub.
Mungbean
Geplaatst: 27-01-09 16:08
Ik weet niet hoe je punten doorgaans zijn. Ik zou persoonlijk pas overstappen als ik ook met regioselecties behoorlijk bovenin weet te eindigen. Dat geldt ook voor een KWPNer. Als je nu gemiddeld eindigd krijg je het flink op je neus en dat is zonde van je tijd, geld en zelfvertrouwen. Wel heel leuk voor je trouwens.
Apple
Geplaatst: 27-01-09 16:09
Vind deze foto's in dit topic inderdaad beter dan de foto op dressuurfjorden Pepper heeft op de nieuwe foto's een veel gespierdere kont
Anoniem78910
Geplaatst: 27-01-09 16:10
Jammer hoor, dat sommige bokkers zo snel achterdochtig zijn...
Gave foto's van jou en je top fjord! Had je idd ook al zien staan op de website van dressuurfjorden Erg knap dat je dit allemaal bereikt hebt, ben heel benieuwd naar nog meer foto's
Kelly_Taco
Geplaatst: 27-01-09 16:10
Even voor de duidelijkheid.
Amber is destijds met Pepper ook geselecteerd bij Laurens van Lieren en dubbel winst rijden in een Z2 proef is ze ook niet vreemd.
kijk anders op mijn hyves daar staan nog een aantal leuke foto´s
ambiejj.hyves.nl
MyHorseGirl
Geplaatst: 27-01-09 16:32
Jee, typisch bokt weer met zn vermoedens..
Maar ik zou gewoon lekker gaan rijden! Het lukt vast wel, je hebt een erg mooie fjord
Plaisir
Geplaatst: 27-01-09 16:32
Niet help maar Jippie
Gefeliciteerd
Vind alleen wel dat je wel aan je handen mag denken en dat je fjord niet echt lekker loopt (kijkend naar beenzetting) maar dat hoort hier niet..
Je moet trouwens op een foto klikken (als hij bij mijnalbum is upgeload) rechtermuisklik, eigenschappen, url kopieren en die hier plakken tussen [img]hier%20dan%20de%20url%20geplakt[/img]
Heel veel succes en plezier
Sjolvir
Geplaatst: 27-01-09 16:33
Tja, nu verdiend Pepper het helemaal om een eigen site te hebben! Super gedaan hoor verdiend!
Hoe groot is Pepper eigenlijk? (helemaal niet nieuwsgierig of zo!) (mag ik foto hebben leuke voor stukje op mijn site over Z en meer fjorden? met stukje tekst? bv met afstamming)
Anoniem
Geplaatst: 27-01-09 16:35
Dat vind ik super knap, veel succes!
Kelly_Taco
Geplaatst: 27-01-09 16:35
Volgens mij is hij iets van 1.54 Do... wij hebben er met Heeze nog even naast gestaan, hij is echt hoog!
Pepper kan overigens ook de spaanse stap en een begin van het steigeren! Het is echt een knap paard!
Heb je geen filmpjes van het rijden Amber?
smurfje
Geplaatst: 27-01-09 16:37
hey, je hyves is niet geschikbaar voor andere mensen.
maar volgens mij ken ik jou.....
Sjolvir
Geplaatst: 27-01-09 16:38
Ik vind hem er op de foto ook al stoer uitzien! 1.54!! Da's een reus!
overigens kan ik ook niet op hyves.
Overigens nog welkom op bokt, ook al werd je meteen voor penny uitgemaakt. (wat je dus niet bent! ) Zou zeggen kom langs in ons fjorden kletstopic, dan leggen we je nog wel uit wat daar nou weer mee bedoeld wordt.
Pepper staat gemeten voor 1.47 in zijn boekje, maar dit is hij echt niet meer.. ik heb hem nog wel na laten meten en toen kwam hij rond de 1.50 ongeveer uit... maar hij oogt gewoon heel groot en breed, omdat tie volgens de dierenarts een echte bodybuilder is... als je hem ziet dan heeft hij op sommige plekken spieren zitten wat er echt heel vreemd uitziet.. maar dat maakt hem inderdaad wel stoer..
pepper leert ontzettend snel, om een voorbeeld te geven in 3 dagen kende hij de spaanse pas op commando. in 2 weken heb ik hem leren steigeren.. maar dit doet tie nog niet zo hoog..
wie meer wil weten over hoe je een fjord hoog kan laten steigeren moet kelly maar benaderen.. ik kom er helaas te weinig aan toe, om pepper dit hoger te leren.