Nakomelingen van Odan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers met nakomelingen van Odan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:43

Okee, jammer.
Is idd wel hele tijd terug.

harimas

Re: Bokkers met nakomelingen van Odan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:57

Ja, helaas zijn wij thuis ook niet zo foto makerig.. Er moet volgens mij wel ergens een foto zijn dat ik op hem zit.. Maar waar? Geen idee..

Anita45

Re: Nakomelingen van Odan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:23

Zou wel eens een foto van Odan willen zien waar hij helemaal op staat.

Heb zojuist even gekeken op de site van de manege waar Odan staat en zag dat er nog een Fjord genaamd Leo staat. Weet iemand de afstamming van de Fjord?
Ook weet ik dat Vonneke er staat, van haar helaas nog geen foto. Haar moeder staat bij ons in het dorp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:51

Fotos kunnen wle geregeld worden, morgen middag zal ik wel wat fotos posten van Odan en Vonneke in wei. Wat grapig dat moeder van Vonneke bij jullie staat.

Waar van Leo afstamt is mij totaal onbekend, en dacht dat die ook niet in Fjorden stamboek staat. Maar ik zal kijken of ik er binnekort er naar kan informeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:21

Heb afgelopen daagjes toch wel druk gehad. Maar nu heb ik tijd om fotos te plaatsen, moment graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:20

Okee, fotos zijn te bezichtigen op mijn website ik.zapto.org

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:11

Dank je wel voor het plaatsen van de foto's op je website. Ik heb van alle drie een foto uitgezocht waar ze helemaal van opzij zonder zadel opstaan en deze opgeslagen. Ik hoop dat je nog kunt achterhalen wat de afstamming van Leo is.

harimas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 14:15

Leuk die foto's kan hem er echt in herkennen! Krijg zo wel echt de kriebels om hem eens op te zoeken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:49

Zal zeggen kom gerust een keer langs, er is vast wel wat te regelen. Gisteren hadden we de ponys nog in buitenbak gezet, zag er erg leuk uit met al dat wit. Volgende keer maar even foto's maken.

Anita45, ik zal vrijdag goed mijn best doen om wat informatie te winnen. Ik denk dat bij de manege wel bekend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:39

Afgelopen zaterdag heb ik even in paspoort van Leo gekenen, maar zowel zijn vader als moeder is onbekend Scheve mond Dat is erg jammer, wel stom van mij dat ik niet even heb gekenen wat gebroote datum is van leo. Dat hou je nog van mij te goed, mocht je er wat aan hebben.

En omdat buiten alles zo mooi wit was heb ik nog wat leuke fotos gemaakt van Odan die ik al op mijn website heb neergezet.
Afbeelding

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:16

Ha Anita, dat van Leo had je mij toch ook op FW kunnen vragen.
Leo is zelfs niet gechipt door het fjordenpaardenstamboek, dus zijn afstamming zullen we wel nooit achter komen. Geboortedatum is zeker weten ook door ons verzonnen, want hij had geen papier toen hij in Amsterdam kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:30

Okee, wat jammer zeg.
maar ik wil komende vrijdag wel even naar levensnr informeren mocht Anita daar nog wat aan hebbebn. Wel jammer dat informatie zo onbekend. Oja wat is rede dat je zo graag wilt weten Anita ?

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:20

Odan heeft geen fjorden-levensnummer, dus officieel is hij ook geen fjord en Anita heeft daar voor haar bestand niets aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:38

Je bedoelt Leo neem ik aan. Maar is zo wel duidelijk.

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:56

izabella schreef:
Ha Anita, dat van Leo had je mij toch ook op FW kunnen vragen.
Leo is zelfs niet gechipt door het fjordenpaardenstamboek, dus zijn afstamming zullen we wel nooit achter komen. Geboortedatum is zeker weten ook door ons verzonnen, want hij had geen papier toen hij in Amsterdam kwam.

Haha, niet zo snel aangedacht om het jou via FW te vragen.

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:12

izabella schreef:
Odan heeft geen fjorden-levensnummer, dus officieel is hij ook geen fjord en Anita heeft daar voor haar bestand niets aan.

Ja, dank je, ik bedoelde Leo...geef hem maar een lekkere knuffel van mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:49

Ja, zal ik doen. Afgelopen vrijdag heeft Leo nog in ring van Jumping Amsterdam gelopen voor demostratie paardrijden met een handicapt.
Was erg leuk en Leo was net als anders heel braaf in :)