Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mieske schreef:Cajra is ook al in 2006 en 2007 op de keuring geweest en een A premie gekregenTis dat ik er zelf totaal geen verstand van heb, anders wilde ik wel weer met haar naar een keuring.
Anita45 schreef:mieske schreef:Cajra is ook al in 2006 en 2007 op de keuring geweest en een A premie gekregenTis dat ik er zelf totaal geen verstand van heb, anders wilde ik wel weer met haar naar een keuring.
Dat is natuurlijk wel te leren. Op bokt en FW is veel daarover te lezen en natuurlijk ook bij het stamboek zelf.
Je hebt er zeker het paard voor. Ze komt uit een succesvolle familie.
Lala_Laura schreef:kristelhans schreef:Hee, Jip die 7 is, eigenlijk moet zijn naam dan met een B beginnen. Weet je zijn echte naam ook en zijn vader en moeder?
Ow dat wist ik helemaal niet. Zijn broertje begint met een Z. Zijn echte naam is Jip.
Lala_Laura schreef:No_No schreef:Jip is mooi zeg!
Is het een luxe type?
Ik heb Jip sinds 22 september dit jaar. ( eindelijk me eigen fjord) Ik weet nog niet veel over hem. We zijn al echt maatjes! '\
![]()
Met zijn staart ben ik bezig deze ook zo mooi vol te krijgen.
mieske schreef:Cajra is ook al in 2006 en 2007 op de keuring geweest en een A premie gekregenTis dat ik er zelf totaal geen verstand van heb, anders wilde ik wel weer met haar naar een keuring.
Anita45 schreef:Dat is natuurlijk wel te leren. Op bokt en FW is veel daarover te lezen en natuurlijk ook bij het stamboek zelf.
Je hebt er zeker het paard voor. Ze komt uit een succesvolle familie.
mieske schreef:Jij kent haar zeker ??
kyra1995 schreef:Ik heb mijn lieve fjord van de week nog een keer op en top schoon gemaakt, bijgeknipt en wat je maar kunt verzinnen en dat was toch wel echt een foto waard:
[ Afbeelding ]