Lekker weertje trouwens ofniet! Jammer dat ik zo 2,5uur in de auto moet rijden!Maar misschien kan het raam alwel een stukje open
Marcella
Geplaatst: 01-03-09 22:32
Aangezien rondje de Donck gisteren niet door ging heb ik die maar vandaag gedaan. Dus hier ook heerlijk buitengereden ongeveer een rit van 12 km (http://www.afstandmeten.nl/) en heb er 1 uur en 35 minuten over gedaan. Beter gezegd bolletje zal goed slapen vannacht.
Neuh, nie echt.... Ben weer zesdelig geloof ik. Sjol halster omgemikt, 2 touwtjes eraan, ik erop gekauterd, hond mee. Paar keer heen en weer gestapt over het pad dat van de boer naar het bosje loopt. Da was't. Morgen idem, aangezien maandag zwemdag is. (niet voor paard )
ga ook eens wat meten met de link van Marcella.
Marcella
Geplaatst: 01-03-09 23:22
Hele handige link. Alleen dat wandel- fietspad achter de molen langs staat er niet op vermeld.
Kwam wel op 7,60 km per uur ongeveer. En bermen waren nu alweer aardig te doen. De droge dag van gisteren met een beetje wind heeft goed gedaan.
hmmm rondje Kortland is dus al 7.6 km verder dan ik dacht (gokte het op 6.7) van mijn stal naar jouw stal 4.39 km dus heen en weer 8.78 km Mis inderdaad de nodige paden!
ben er ook weer pfff.. paar meiden op school wamen meteen naar me toen en zeiden dat ik wat achter haar rug om had geluld en dat heeft een vriendin tegen haar gezecht. ik weet van me zelf dat ik niks heb gezecht maar goed.
pfff
maar op de site kunnen nog menzen zich aan melden !