Finnea ziet er mooi uit zeg in haar zomer vachtje!
Keandra
Geplaatst: 13-04-10 12:17
allemaal mooie fjordjes (zijn er dan ook niet mooie ? hm)
die van ons nog maar een keer:
Githa aan het werk:
Jalenka: en ja ze is aan het verdikken (toch nog een klein beetje, niet te veel meer, maar ze laat voor het ogenblik wel al haar gerst liggen, wilt ze niet meer)
Jalenka is netjes aangekomen zeg!! Ze ziet er goed uit.
xandra88
Geplaatst: 13-04-10 17:02
Lotta en ik hebben maandag meegedaan aan een oefencross. Er zijn nog veel dingen om te verbeteren, maar dit was ook pas de eerste keer dat we met zo iets mee hebben gedaan.
Er komen steeds meer cross fjorden bij, leuk! Wij zijn momenteel alleen even bezig met dressuur. volgend weekend is hier weer `Texelweekend' wat voor ons hier een groot concour is. Ik heb nog nooit een winstpunt gehaald tussen al dat moois wat daar loopt maar het is gewoon leuk om mee te doen! Deze foto was vorig jaar genomen:
josewoos
Geplaatst: 14-04-10 20:37
Wauw Eefiesvenna, jouw fjord is ook mooi zeg! Mooi figuurtje, strakke boog, gewoon wauw! Succes alvast op het Texels concour! Maak je daar ook weer foto's?
mijn kleine Beertje (ahum) weer eens even.. Is een tijd weer aan kwakkelen geweest met zijn gezondheid dus heel wat spieren eraf..ga hem nu langzaam weer oppakken met trainen, zin in! Weet niet of jullie Faun Tor in het laatste fjordenboekje van het stamboek hebben gezien maar dat is Beers opa en hij gaat er steeds meer op lijken! Zelfde bouw..okee, niet de meest florissante foto dit, hij stond te soezen in de zon..hihi maar wel mooi om even te vergelijken!