Mag ik even voorstellen (op bokt wassie al voorgesteld)Mijn halve fjordje Bryan :gewoon voor de verandering zn moeder is een fjordin, zn vader.. kan je wel raden
Esmir oh wat een gaaf beest ! ;oHeb je een foto van zn hele lichaam? Is hij beetje Fjord achtig gebouw?
casperzazoe schreef:Janniegien & San_ner heeft het bij jullie niet gesneeuwd hahaNee, gelukkig niet. Knappe Bryan!
Bryan in zn geheelHij lijkt idd niet echt op een fjord maar ik vind best dat ik hem hier mag spammen, toch???
We hadden het heullll koud en sommige blubber was echt niet meer weg te poetsen, maar toch vind ik het lieve foto's geworden Tatjana a.k.a. Taatje.
Tijd voor ZiackZiack geeft een verjaardagskus En we doen een verjaardagsdansje En nog een beetje actie
Ziack plat door de bocht. En gefeliciteerd!Verder een knappe Tatjana, Finnea, Kootje en Vjellie. Ook Vie en Bryan voorbij zijn komen, knappe kerels!
AAAAaaahhhh, waar zijn Gio's rode manen gebleven?Of ben ik nu kippig, zijn manen lijken veel donkerder geworden
uudje schreef:AAAAaaahhhh, waar zijn Gio's rode manen gebleven?Of ben ik nu kippig, zijn manen lijken veel donkerder geworden Dan ben ik ook kippig ik vind ze ook donkerder lijken !
Jaa hij word een donkere Rodblak zijn manen en staart hebben de kleur van zijn aalstreep! Ben er erg blij mee, dat hele witte vind ik niet zo mooi
Knappe Ziack, leuke foto's! En gefeliciteerd. Gio met zijn mooie kleurtje! Erpel, dankje, zal het aan hem doorgeven.