ShirleyM: staat jullie goed!! Waarom ben je overgestapt naar western, ben benieuwt hoe haar manen eruit zien als ze gaan hangen, post je dan nog een foto?
ShirleyM
Geplaatst: 30-03-10 17:54
We zijn begonnen met dressuur maar merk aan haar dat ze daar gewoon niet zoveel aan vind. Zelf heb ik een paar western lessen gehad en dat beviel me eigenlijk wel heel goed. Dus toen ben ik een beetje met haar gaan proberen en had het idee dat ze dat wel heel leuk vind.
Ze is veel voorwaartser en der oortjes staan vaker naar voren en hoef ik niet meer zo te strijden met haar, ze is gewoon een stuk relaxer nu.
We zijn nog niet zo goed, maar krijgen binnenkort samen les
wauw, deze foto is erg mooi! ook erg mooi bewerkt, hoe doe je dat ? (vraagje hoor, blijft een hengstenvlecht wel bij jouw fjord zitten ? bij die van my gaan ze eruit, of ik moet gewoon strakker vlechten kan ook hihi )
Laatst bijgewerkt door lindake op 11-04-10 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet, het is niet de bedoeling om foto's te quoten.
iedereen heeft weer leuke foto`s ! ik zal zo eens kijke of ik ook nog leuke foto`s heb
Nies_
Geplaatst: 05-04-10 19:03
Toen bleef het wel zittne inderdaad, nu ik met de antiklit aan de slag ben gegaan blijft het niet meer zitten
Uhm, dat is eignelijk heel simpel, als je een programma hebt wat met lagen werkt dan plak je de kleurenfoto op de zwart-wit foto en dan gum je de dingen die je in kleur wilt hebben.
Natasja_ygor
Geplaatst: 05-04-10 19:13
oke bedankt ga zo eens oefenen met myn bewerkingsprogramma dan