een lekker ritje langs de molens gemaakt maandag en meneer moest zo nodig zoals altijd stil staan op de brug om om zich heen te kijken,snel maar even een foto gemaakt,
oooh dat is heerlijk haha! maar die van mij heb het ook goed hoor,, loopt in en uit dag en nacht hij kan een bakje in , heerlijk! staat nooit op stal vast
Mijn 6 jarige Merrie, Cajra. In mijn bezit sinds 28 april. Inmiddels is ze een stuk dikker en heeft al redelijk lange manen, dus word weer tijd voor nieuwe foto's hihi
Cajra is ook een mooie merrie zeg! Ben benieuwd naar nieuwe foto's
mieske
Geplaatst: 25-10-12 12:16
Dank u dank u. Ik heb haar gekocht in Friesland en ik woon in limburg.. Het was het echt waard, liefde op het eerste gezicht Haar vader is Reitze en ze heeft 2006 en 2007 een voorlopige A- premie gehaald op de keuringen.
Momenteel is ze vet Ze heeft waarschijnlijk een sliding gemaakt in de wei, waardoor alles vast zit. Ze was echt makkelijk te buigen ineens niet meer. DA geweest, die adviseerde toch een ostheopaat en nu komt vanmiddag Ellen Martens langs.
Erg gaaf trouwens, die fjordjes met lange manen.. Cajra begint ook al een bosje te kweken sinds ze bij mij is