Haha je wist het zelf nog niet eens? Dat vind ik leuk
En stoere Ko!
thoraklover
Geplaatst: 25-01-12 21:40
Prachtige Gra is Ko zeg! Schattig koppie!
thoraklover
Geplaatst: 25-01-12 21:41
Jorinda__ schreef:
Haha je wist het zelf nog niet eens? Dat vind ik leuk
En stoere Ko!
Idd ik wist het niet.. Is die Ros nog vrij recent? Is hij nog te koop? Want dan ren ik morgen naar het station en koop hem gelijk Oeps, beetje offtopic
Hierbij nog even een foto's van mn schoonheid van afgelopen weekend
Die Ros is hier gisteren in de bus gevallen.. nieuw dus!
Knappe Ko! En leuke foto weer van Thorak!
thoraklover
Geplaatst: 25-01-12 22:03
San_ner schreef:
Die Ros is hier gisteren in de bus gevallen.. nieuw dus!
Knappe Ko! En leuke foto weer van Thorak!
Heb mn post nog iets aangepast
Daphne_65
Geplaatst: 26-01-12 07:43
bir schreef:
]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7CN4MQ7V-D.jpg Onze Eslie 3,5 jaar jong
Hee is dat Eslie bij Else vandaan uit Vaassen?? Dan is ze familie van mijn fjord. Shadow heeft als moeder Haulein en als Vader Inco.
Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen, ik zal Shadow en Guus ook even plaatsen. (had me al heel lang geleden als eens gemeld hier en lees altijd wel mee, maar kan best zelf weer wat plaatsen)
Shadow foto van sept 2010 tijden de stamboekopname van de veulens in Wanneperveen
Daphne_65 Ik weet niet meer hoe dat meisje heet. Het was een raare verkoop toen hoor! Ik heb de pony ergens in friesland opgehaald. Haar zelf heb ik nooit gezien......Konden wel tweelingen zijn Eslie en Shaddow! Mooie hoor!
zavander
Geplaatst: 26-01-12 13:44
een vriendin van mij heeft een foto van florian nagetekend
Ik loer altijd nog wel mee maar heb al heeeeel lang geen Beer meer gespamd. Nu dus even. Beer vanmiddag..we zijn van bruin naar zwart (jammergenoeg) overgestapt. Er is een kobaltblauw hoofdstel onderweg voor onze lange buitenritten en wedstrijden en dit is dus Beer's bak-outfit.
En een van een paar weken terug..ik heb een trailer gekocht en Beer heeft 'm goedgekeurd!