Ze is al 2 weken (op proef) bij me, maar sinds maandag avond oficieel van mij: Yoshino
ze is wel een beetje een varkentje, zo stond ze erbij toen ze net 10 minuten in de wei stond
Ik ben onwijs blij met haar. Ik wil vooral lekker veel lange buitenritten met haar gaan maken en samen genieten van de natuur. We zijn begonnen met wat lessen freestyle om op die manier aan elkaar te wennen en een band op te bouwen. Wanneer dat allemaal lekker loopt gaan we het rijden weer oppakken en wie weet wat we allemaal samen nog van de wereld gaan zien!
dank jullie wel. Ze is idd de volle zus van Zizoran van bart vd berg
Cajra
Geplaatst: 02-03-11 11:25
Gefeliciteerd met Yos. Hoop dat ze nu met jou een vaste plek heeft gevonden.
jannegien
Geplaatst: 02-03-11 13:43
Leuk dat Yoshino een nieuw baasje heeft die vol enthousiasme met haar aan de slag wil! Zonde om zo'n top merrie telkens doorverkocht te zien worden. En idd het is de volle zus van Zizo, duidelijk zichtbaar.
StephiGerda
Geplaatst: 02-03-11 19:30
Ik heb me net voorgesteld bij www, maar wou mijn kleine opdonder ook gelijk maar even voorstellen bij het Fjordengedeelte
Mijn kleine heet Gerda. Ze is geboren op 13-04-2010. M: Odin V: Anton MV: Tunar
Gerda en ik in november
Gerda in december, helaas was de sneeuw al bijna weg en had ik daar geen mooie foto's van kunnen maken.
Ik heb jammer genoeg ook geen recentere foto's, iig niet echt mooie
@Jorinda__ ja haha er waren solden:P en kon al die mooie spulletjes niet laten liggen
_Denise_
Geplaatst: 02-03-11 21:05
Ik vind Dyco echt gaaf Staat 'm ook goed z'n nieuwe tuig!
Ik baalde vandaag zo dat ik m'n camera niet mee had.. Super mooi licht en pony die door de bak vloog. Jammer!
Mobielkwaliteit dus
(Uit filmpje)
Marloez
Geplaatst: 02-03-11 21:33
Ooit tankfjorden gezien?
Dit zijn de fjordenmerries Gea & Terra van mijn zus die met ze rondtrekt door europa met een woonwagen. Het zijn dus echte spierbundels geworden door alle heuvels in Frankrijk, Spanje en hier waren ze in Portugal (en natuurlijk ook nog spekkies erbij waardoor ze nog breder zijn )