Bianca houdt wel van een grapje!

en een vage foto nadat ze in de lens heeft gesnoven...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:lorelei schreef:leuke foo´s!!
ik kom misschien ook naar de hk in hoendeloo,kan misschien vanaf drente met iemand mee rijden
![]()
Ik kan alle steun gebruiken haha
esmir schreef:Macs: Ik vind het echt een leuke foto, vanuit een leuke hoek genomen (en een leuke fjord natuurlijk)
hihi Brum z'n gekkebek!! Hij is wel mooi groot he, of lijkt dat alleen zo op de foto?
hahaBiancakapstok
esmir schreef:ja, ik hoorde dat ze maar 2x voor de Abop mogen in NL om als dekhengst goedgekeurd te worden??? geeen idee hoe dat allemaal zit met de fjorden...
CindyUniek schreef:toot gaat niet meer voor de keuring...
meestal al ze eenmaal iets niet willen bij het stamboek is het zonde van het geld om nog eens te proberen!
mairead schreef:esmir schreef:ja, ik hoorde dat ze maar 2x voor de Abop mogen in NL om als dekhengst goedgekeurd te worden??? geeen idee hoe dat allemaal zit met de fjorden...CindyUniek schreef:toot gaat niet meer voor de keuring...
meestal al ze eenmaal iets niet willen bij het stamboek is het zonde van het geld om nog eens te proberen!
Spreken de bovenstaande quotes elkaar niet tegen?
Hoe zit dat dan precies met de Abop en de hengstenkeuring? Kan iemand mij dit uitleggen? Ik hoop dat het geen domme vraag is, maar ik ben nu eenmaal niet zo thuis in het hele stamboek-gebeuren...![]()