Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze vond t moeilijk maar wel even leuk denk ik 

Als Rutger goedgekeurd word dan kan ik hem kopen 

hihi 

Kom ook zo maar hoor haha 
 Moet nog veel leren he 
 Voor de rest echt super netjes hoor 

Hij ook weer helemaal blij. Iedere keer als ik aan wou draven (hij is heel gevoelig voor beenhulpen dus doe al bijna niets) Ging hij bijna op de plek galoperen. Hij was echt heel blij met zijn werk 
 Nou rustig aan wat verder uitbreiden weer 

Tass schreef:karev: aahhh vond haffie haar niet leuk

. Die van mij doet echt niks, als andere paarden bijten of schoppen loopt ze weg, ze stond ook altijd alleen. Nu heeft heel ze een hele wei voor haar zelf en straks komt Fiorano bij haar (over 2 jaar als die is gecastreerd 
). Dus hoop dat ze maatjes worden 

larixfire schreef:Update
De veearts is vandaag weer langs geweest en Larix is uit de gevarenzone. Hij heeft geen koorts meer en zijn mest is ook niet meer dun. Moet hem wel in de gaten houden en mag rustig aan beginnen met rijden dus woensdag ga ik lekker een rondje stappen met hem.
De haflinger is nog steeds kritiek. Een hele kleine verbetering is er maar staat nog steeds in quarantaine en de eigenaar mocht niet op bezoek vandaag. Morgen gaan ze verder met onderzoeken en nu maar weer afwachten.