Ik heb weer wat nieuwe foto's van Trix:

De rest van de foto's staan hier: [ITP] Een heerlijke winterse bosrit met 30-jarige Trix
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ballard_L schreef:wat een leuke fjordjes komen hier langs zeg
josewoos wat heeft die er zin inleuk!
wil jullie mijn knappe verzorgpaardje Davina ook laten zien:
Anita45 schreef:Dit las ik in je profiel:Met Davina zijn we naar de keuring geweest daar heeft de knappie een 1e premie gekregen en ze was ook nog eens kampioensmerrie!! Supertrots!
Er had mogelijk nog meer in gezeten als jullie niet voortijdig waren vertrokken. Ze had een hele goede kans gemaakt om ook nog eens dagkampioen te worden. Niet meer doen dus, eerder weggaan.
Ballard_L schreef:echt waar? We wisten niet eens dat dat konow dat is best wel stom zeg!
Anita45 schreef:Ballard_L schreef:wat een leuke fjordjes komen hier langs zeg
josewoos wat heeft die er zin inleuk!
wil jullie mijn knappe verzorgpaardje Davina ook laten zien:Anita45 schreef:Dit las ik in je profiel:Met Davina zijn we naar de keuring geweest daar heeft de knappie een 1e premie gekregen en ze was ook nog eens kampioensmerrie!! Supertrots!
Er had mogelijk nog meer in gezeten als jullie niet voortijdig waren vertrokken. Ze had een hele goede kans gemaakt om ook nog eens dagkampioen te worden. Niet meer doen dus, eerder weggaan.Ballard_L schreef:echt waar? We wisten niet eens dat dat konow dat is best wel stom zeg!
Haha, dan weet je het nu voor een volgende keer. Als ze er dit jaar net zo goed voor staat maakt ze zeker kans op die titel. Iedereen sprak er vorig jaar op de keuring in Lisse over dat het doodzonde was dat jullie waren weggegaan.
uudje schreef:Wat is Floyd weer mooi aan het bij komen, vond hem op de foto's die je de laatste keer op FW zette wat ingevallen, maar had begrepen dat ie wat geleden had van de castratie.
Hij heeft zo'n onwijs mooi koppie.