Dit is Yoshino (v. Toddy) op de keuring in Oldeberkoop. De bovenste foto is gemaakt door Janna, de onderste door Rosa.
Wauw wat een prachtbeest En gefeliciteerd met het kampioenschap! Ik moet donderdag met Benthe, ben benieuwd wat het oplevert! Als veulen was ze ook dagkampioen!
Hier zijn mijn twee kerels Stamboek naam: AskorGeboortedatum :15-05-2004 Hier tijdens de lesStamboeknaam: DjarneGeboortedatum:13-05-2007Mooi Koppie
AAAhh Sjintoo jouw merrie vind ik echt zooo mooi he wat een voorpluk ook zeg!Zie hier trouwens alleen maar mooie fjordjes voorbij komen hopelijk volgen er meer foto's
haha wat een gave fjorden allemaal.en als we dan toch gaan spammen: doe ik gezellig mee.olieke een paar maanden geleden op wedstrijd:foto's van andor komen nog!
Zooo dat oranje staat gaaf!!! kon je die kleur zo kopen of heb je het zelf gekleurd? mooi beestje hoor!
Oh dat Oranje wat super gaaf zeg Misschien word dat wel mijn volgende Cross set Fjordy over crosspuntjeTootje, nog van de shoot
Nou Norvid dan ook maar weer. Inmiddels verhuisd van de Randstad naar de VeluweHier met een vriendin van me;