Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vippie schreef:Mag jij volgend jaar Kdiesje zn zadelproef rijden, goed? Wil het niet op mn geweten hebben dat je dit jaar last van je rug krijgt zo vlak na je operatie.
Vippie schreef:Super, ik plan je vast in
Doe je wel voorzichtig meis met je rug. Je hebt er maar 1 he?
marianne1980 schreef:Als het goed is komt Arie Timmer voor de menproef
Die zag ik maandag op de paardenmarkt in Hedel en hij zei
dat hij ook naar Barendrecht kwam voor de menproef, omdat hij
niet in Udenhout kon rijden.. (zoiets geloof ik..)
Wilde eigenlijk kvanavond na mn werk gaan rijden, maar ze voorspellen niet al te best weer.............
marjan1986 schreef:Heb bericht gekregen van het stamboek en mag helaas niet met mijn dubbelgebroken bitje met tonglepel rijden met de zadelproef, mag wel met dubbelgebroken bit rijden zonder tonglepel,![]()
(al geprobeerd en raakt in paniek!). Ben nu van alles aan het proberen geweest kwa bitten en bit strakker, niks helpt
. Zelfs veearts is al langs geweest om het gebit na te kijken, gebit was niks mee aan de hand, hij vond het gehemelte van de onderkaak wel wat hoog liggen, grootte kans dat het probleem daar vandaan komt omdat zijn tong weinig ruimte heeft en hij mist een voortand. Moet van de veearts nog proberen met een appelbit te rijden, mischien dat dat werkt zo niet dan ben ik bang dat ik de verrichtingsproeven moet afmelden voor ons. Heb ook geen zin om een gevecht aan te gaan omdat archy in paniek schiet van elk bit zonder tonglepel. Kan hem alleen nog rijden op dubbelgebroken met tonglepel totaal geen scherp bit en met een correctiestang en beide mag niet.
(kon ook niks vinden in het regelement dat tonglepel dus niet mag.....)
en het ging zo lekker met trainen met het bit met tonglepel, hij liep echt super en had mijn vertrouwen met springen ook weer wat terug!
Vjestagirl schreef:Straks weer les, denk dat ik ga focussen op het springen, ff een soort van oxertje bouwen in de bak. Ik begin flink zenuwachtig te worden.
@Fjordenmaniak bedank voor je PB op fjordenwereld. Mocht er op de dag zelf iets grondig mis gaan dan zal ik zeker gebruik maken van je aanbod!