Ja super haha.. nooit verwacht, maar 2 balkjes met springen en foutloze cross.. Behalve het water dan, dat kende hij nog niet haha. Was al super blij dat hij goed naar mij luisterde
Wat knap van Toot he! Eerste keer en alles springen gewoon! Wij gingen niet bepaald lekker, veel weigeringen maar uiteindelijk alles wel gesprongen, maar wat was ze sterk, ik zat op een tijdbommetje!
Zelfs zonder beugel hele parcour! Hooooow Svenna...
@ Amber: Toot is en blijft geweldig! En met Fjordy gaat het wel weer goedkomen! L springen is natuurlijk ook niets niks..
@ Evalien: Wat is Svenna toch een lekkerding.
BabyBell
Geplaatst: 29-06-10 22:00
@Zenzafine: die is echt mooi zeg! @Amber: stoere foto! @Bellie2: thnx! Dat je dat nog ziet door de laag drek heen @Suze: Met deze temperaturen ziet ie er bijna elke dag zo uit Dus maar goed dat het hem niet misstaat @Marjon: die van jou heeft ook een knap koppie! @Nette: heerlijke foto's, ik hoop ook nog eens te kunnen gaan zwemmen doen met Odinn
@cindyuniek: ja hoor, mama en papa zijn fjord. Vader was niet goedgekeurd maar zijn zus ziet er net hetzelfde uit en zij is een dochter van heia gutt. Zijn andere halfzus ziet er dan weer uit als de doorsnee fjord.
Finnea krijgt ook een streep Alleen lijkt ie bij haar iets breder dan bij Woudina. Ben ook erg benieuwd wat de Karant x Woudina combi gaat worden. Kan me sowieso niet voorstellen dat er iets lelijks uit komt met zulke ouders
Geweldige foto van Leslie en Githa trouwens
Benthe
Geplaatst: 01-07-10 20:24
Die foto is echt leuk van Githa en Leslie, Sofie! Had hem inderdaad al eens gezien maar hij blijft leuk Ik ben erg benieuwd naar de kleine spruit van Woudina! Vind dat echt een prachtige merrie!!
er zitten weer mooie foto's tussen! Wat een knappe fjordjes allemaal hierboven zeg
uudje
Geplaatst: 02-07-10 11:37
@ astridelise. Wat heb je toch een leuke fjord, vind die lange manen haar ook zo mooi staan. Heb je haar nog te koop staan. of krijgt ze nog een kans, in ieder geval veel plezier met je mooie dame.
Bellie2
Geplaatst: 02-07-10 21:25
@ Yoline; nou voor een drachtige fjord valt ze nog wel mee als ik vergelijk met kirsten die heeft bijna net zo'n buik als de jouwe alleen is die van mij niet drachtig http://img571.imageshack.us/img571/585/jas7.png