In Belgie zit den Bosdries. Daar komt Jilly wel eens. (Weet alleen niet of haar boktnaam ook Jilly is )
Ja hoor, klopt Maar daar hebben ze niet echt wat ik zoek, daar hebben ze natuurlijk meer veulens.. Zoek een paardje dat minstens zadelmak is Een fjord zou leuk zijn, maar een tinker ofzo ook wel. Zolang het maar een koudbloed is, geen heethoofd meer voor mij haha.
snoesel
Geplaatst: 22-02-10 13:29
Vorige week in de wei..
wolkj
Geplaatst: 22-02-10 16:41
Hallo, Voor het eerst met foto's op bokt;
Faira (v:Orsta m:Bayka geb.:10-05-2009) Januari '10
Met haar trekpaard vriendinnetje Linda van 17-05-2008 Lijkt onschuldig klein, en vooral niet sterk ! Haha..
ik was vandeweek al vroeg op stal, en ik had echt niks belangrijks te doen, en ja wat doe je dan? De manen van je paard haha
SecretLIN
Geplaatst: 23-02-10 23:06
Vanmiddag 2 foto's van Lindia gemaakt, die loopt het liefste ons kantoor binnen... Wel jammer dat ze er niet helemaal opstaat maar ja wel leuke foto's vind ik.
Ha dank je.ik knip hem zelf alleen hij moet nodig weer..heb het een week of 2 geleden even snel snel gedaan..koude handen enzo..bleeeh niks aan. Ga er volgende week weer even werk van maken! Rijd jij ook met een Barefoot? Ik vind het echt fantastische zadels! Beer is er zoooveel beter door gaan lopen! Ik kan alles voelen en het zadel zit ook nog eens echt fantastisch!
oh haha ja zon brede neusriem is ook heel fijn, dat verdeelt de druk ook fijn en het staat superleuk bij Fjorden vind ik opzoek naar een foto? voor zo een hoofdstel bedoel je?