helemaal mee eens ik heb ook nog paar fotos van eind december.. we stonden hier te wachten langs de weg op de trailer..en Ko vond die sneeuw er wel lekker uit zien.. je hebt toch niks te doen.. dus jaaa... ruggetje inzepeneven bijkomen op je buik en samen uitkijken
Roontje kijkt wel een beetje sipjes Volgens mij verlangt Roon ook weer naar de zomer Dascha is en blijft een knapperd
Evy, wat een heerlijke arrogante blik.Roontje kan net zo kijken als Lidar: Zucht..waar is dit goed voor? Hier heb ik zooo geen zin in.
Ja inderdaad. Hij moest van mij wat doen terwijl de helft van de longeerbak blank staat. Dus het was inderdaad de 'hier heb ik zoo geen zin in' blik.
Zo dascha slooft zich zeker uit! maar ik kan het niet erg vinden...mooie plaatjes...Roon vind het inderdaad niet al te leuk met dit weer hihi...hopelijk voor hem (en ook een beetje voor mezelf) word het weer snel voorjaar
Wat een knappe fjordsels allemaal Fiorano is alweer 1 jaar geworden gister [KS-ITP] Fiorano voor de laatste keer...
Onze fjordsels.....euhhhh....varkens...dit weekend andere kant ziet er net zo uit http://www5.picturepush.com/photo/a/288 ... rd-028.jpgCindy was de enige die nog een beetje 'schoon' wasal hoorde ik dat dat ook weer veranderd was, aangezien ze tegen elkaar lagen te slapen
hier mag mijn fjordje ook niet ontbreken! ze leeft zich even uit in de sneeuw ze heet trouwens Talanska (v. Faun Tor)
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het schijnt dat alle Anton nakomelingen zo arrogant kunnen kijken haha Suze: Haha, die Kobalt. Hij is helemaal gek van de sneeuw zo te zien Roontje heeft een mooi hoofdje.Fioriano alweer 1 jaar, de tijd gaat toch weer hard hè. Nog 2 jaar en dan kan je erop Yfke ziet er goed uit, lekker drachtig. Nientje: Hahah, wat ziet je fjord er vies uit!!!! Jeetje mina, dat wordt poetsen.Talanska is ook een leuke fjord, kan je wat meer over haar vertellen?
Ik wil jullie even voorstellen aan mijn beestje.Naam: CaspurGeslacht: HengstLeeftijd: 3,5Papa: HermansenMoeders papa: Sebastian.