Ja zijn manen zijn eraf sinds vrijdag... Was helemaal dood haha. Staat ook in het manentopic!
lovelance
Geplaatst: 02-07-13 08:59
Cas zonder manen. Laat je ze weer lang groeien of krijgt hij een boog nu?
Die foto's in het water zijn jaloersmakend! Ik kan niet wachten tot mijn veewagentje rijdt, dan kan ik ook de natuur in.
Afgelopen zondag les gehad van Florien de Graaf van Sincerita. Was onze eerste les. Super leerzaam. Hij belast zijn rechtervoorbeen teveel, dus tijdens de les hebben we gewerkt om hem van de rechterschouder te halen. Einde van de les liep hij zoveel beter als in het begin, heel gaaf om te voelen.
Hoi Madeleine. Ik heb even ij jouw profiel gekeken. Ik zie dat jij ook in Helvoirt staat. Mag ik weten waar? Ik sta op de Distelberg. Jij rijdt dus ook veel in de Drunense Duinen. Ik rij daar veel met Vlin, ook een Faun Tor. Vlin is 13 jaar.
MadeeFleur
Geplaatst: 07-07-13 22:53
Vanmiddag met mn paardje nieuwe zadel uittesten en hij is goed gekeurd haha pony word er ook blij van zo te zien op de foto haha
lovelance, je ziet inderdaad verbetering! Had ze geloof ik al voorbij zien komen op FB van sincerita. Ik les zelf ook bij Florien! Ze geeft inderdaad heel fijn les, mijn paard is al 10 X zoveel beter als voordat ik hem heb stilgezet om aan te komen.
Ik heb Hakon gister met de tuinslang nat gespoten, hij vond het op zijn rug en kont wel nog erg eng! Maar dat zal wel steeds beter gaan, helaas geen foto. Zal binnenkort even eentje maken! Is al een tijdje geleden.
lovelance leuke foto's ziet er al goed uit keeyzie leuke foto JessicaChico schattig dat samen eten cobala6 waterpret lijkt me gaaf helaas hebben wij niet in de buurt een plas waar de paarden stiekem in kunnen Madeetje leuke foto haha josewoos erg gave foto's samblabla leuke foto
hahaha wat heeft die een puinhoop van zich zelfgemaakt.
Aresje601
Geplaatst: 10-07-13 10:26
lovelance: Ziet er goed uit! keeyzie : Leuk! Ik ben met Ares nu ook begonnen met trainen voor onze eerste endurance, lijkt mij heel leuk! Madeetje: Ah hoe schattig. Ares wil zijn eten niet delen hoor, zelf niet met zijn liefje cobala6: Zalig toch zo in het water ploeteren Madeetje : Leuk josewoos: Stoer! En hele knappe fjord Samblabla: Schattig! Jodi93 : Haha typisch toch doe je zo veel moeite om ze netjes te wassen..
Ik heb met Ares meegedaan aan een minifotomeeting. Hij was helemaal niet onder de indruk van de prikpaaltjes en heeft een paar ontsnappingspogingen gedaan maar buiten dat is alles heel goed verlopen