larixfire schreef:Blijkt hebben ze ... griep (ja wie niet zou je zeggen)Hebben koortsremmer gehad en nu maar afwachten.
Ohoh heb ik ze aangestoken natuurlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vippie schreef:Bon_Bon schreef:@Wortels eet ze wel ook die dikke ze meot wel veel moeite doen om ze door te bijten maar uiteindelijk verdwijnen ze allemaal naar binnen.
Is ze niet gewoon aan het wisselen? Daar al naar gekeken of er wat los aan het gaan is? Daar is het nu wel de tijd voor, ik weet niet of ze een late of vroegen wisselaar is?
En mag ik vragen waarom ze niet gewoon brok krjijgt ipv muesli?
larixfire schreef:Bon-bon ben bang dat dit een hardnekkige is en denk niet dat je je morgen weer oke voelt. Baal er ook van hoor. Niet naar fjordemans en de sportschool en kan ook niet slapen want iedere keer krijg ik zo aanval van kriebelhoest en dan is het rennen of een emmertje. Dacht dat ik er ook wel even doorheen zou fietsen maar het griepvirus heeft mij weer te pakken helaas...
fjordjes schreef:druk druk hier op stage maar op zich wel leuk
heb alleen nog steeds geen mailtje terug gekregen van degene die mij helpt met het kopen van een paard. nouja, ga zo me mail checken, hopen dat ik een antwoord terug heb gekregen!
Bon_Bon schreef:zal me niks verbazen *snotter* volgens mij is iedereen ziekjes *snif*
sjol, ik ben op dit moment liever niet meer als 10 meter uit de buurt van een toilethaha